Kailas, krem ajurwedyjski, na problemy skórne

Kailas, krem ajurwedyjski, na problemy skórne




Właściwości
KAILAS jest wyjątkowo skuteczny przy pielęgnacji skóry z tendencją do: łuszczycy, grzybicy, egzem, hemoroidów, trądziku różowatego, oparzeń, przebarwień, pęknięć, odleżyn, opuchnięć, naciągnięć oraz bólu.
Łagodzi skutki ukąszeń owadów, otarć, skaleczeń oraz podrażnień skóry po goleniu i depilacji.

Przeznaczenie

Krem przeciwdziała wszelkiego typu zanieczyszczeniom skórnym, takim jak:
  • trądzik,
  • pryszcze,
  • kurzajki,
  • wypryski i wysypki  alergiczne.

Stosowanie

2-3 razy w ciągu dnia na wymagające kuracji części ciała nałożyć warstwę kremu. Zabieg kontynuować przez okres niezbędny do zlikwidowania niepożądanych oznak.
Krem jest produktem w 100% naturalnym!
images
Produkt działa również antybakteryjnie oraz przeciwgrzybicznie.
Produkt polecany do pielęgnacji skóry:
  • łojotokowej,
  • trądzikowej,
  • z przebarwieniami
DSC_0533
Krem dla mnie idealny. Na moje problemy skórne jest rewelacyjny, skóra na mojej twarzy w końcu wygląda pięknie,bez żadnych wyprysków, zapach kremu jest mocno ziołowy nie każdemu może się spodobać jednak krem pomaga wiec zapach jak dla mnie nie przeszkadza. Idealnie również radzi sobie z podrażnieniami po goleniu. Krem jak najbardziej polecam !!
Krem KAILAS jest dostępny w opakowaniach 8g i 20g.
Zapraszam na FB  Oraz do  SKLEPU

1 komentarz:

  1. Nie słyszałam o takim kremie, lecz recenzja jest bardzo przekonywująca.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger