WYPOCZYNEK Z HAMAKIEM !!

Nadchodzi wiosna !! Oj wiosnę już mamy piękne pogody słoneczko świeci ptaki śpiewają a ja tak myślę gdzie by tu odpocząć i przeglądam internet szukam czegoś wygodnego, niespotykanego i ładnego i tak trafiłam na Hamak !  
Mąż zrobił córce domek i huśtawki więc będzie gdzie powiesić hamak Już sobie to wyobrażam – Słońce -Kawka piękny i wygodny hamak – książka. Mmm… Żyć nie umierać.
Znalazłam kilka ładnych hamaków i przedstawię wam moje propozycje. Zwróciłam Szczególnie  uwagę na stronę KOALA HAMMOCK  tam znalazłam dużo wyjątkowych hamaków !! Hamak nie będzie już tylko moim marzeniem. ! Jak to mówią marzenia się spełniają Hamaki ogrodowe to ulubiony gadżet leniuszków kochających kąpiele słoneczne albo cichy wypoczynek.
Mój numer 1 to :

Fotel hamakowy szeroki z podstawką 


foto_2015_04_14_13_55_59_comfy_188_600x800 foto_2016_07_27_12_09_05_comfy_242_600x800
 Hamak bardzo mi się spodobał a to dlatego że jest szeroki i zmieszczę się na nim ja ha ha <3 oczywiście razem z córą. Maksymalne obciążenie dla tego hamaku to 140kg.  Dodatkowym plusem jest to że gama kolorów jest duża i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Drążek wieńczący hamak wykonany jest z drewna, które jest specjalnie impregnowane i zabezpieczane przed działaniem czynników zewnętrznych. Materiał, z którego jest zrobiony, jest ręcznie pleciony z najwyższej jakości bawełny, wewnątrz zawiera wszytą poduszkę. Sznurki, które podtrzymują całą konstrukcję wykonane są z bawełny i także plecione są ręcznie. Są niezwykle wytrzymałe, a przy tym delikatne w dotyku.
Kolejny to :
Hamaki dla niemowląt 
foto_2012_05_31_08_29_12_yasn-11_open_closed_600    foto_2011_06_15_10_28_05_yabp-1_model_b_b_lupa
Taki hamak dla niemowląt wydaję mi się że to strzał w 10. Jak wiecie jestem mamą 6 letniej Amelki i Miesięcznej Zuzi <3 więc taki hamak byłby dla mnie świetnym rozwiązaniem, dziecko jest bezpieczne, i co ważne spędza czas na świeżym powietrzu. Hamak zapewni spokojny sen maluszkowi oraz zadba o prawidłowy rozwój. Hamaki wykonane się z wysoko jakościowej bawełny. Zapraszam Kochani na STRONĘ Gdzie znajdziecie właśnie te hamaki.

Fotel hamakowy dla dzieci

foto_2011_06_14_09_20_47_jod70-34_1_l foto_2011_09_26_13_41_00_jod70-77_600
Fotel hamakowy dla dzieci w formie podwieszanego siedziska – „Bocianie gniazdo”, wykonane z delikatnego w dotyku materiału, z duża miękką poduchą w środku. To idealne miejsce do wesołej zabawy i miłego wtulania się w miękki materiał podczas wypoczynku. Takie fotele znajdziemy w 5 kolorach, dla każdego coś wygodnego ! <3 Taki hamak idealne nadawałby się dla mojej starszej córki. Dzięki  takim hamakom spędzimy czas z dzieckiem na świeżym powietrzu.
Bardzo spodobały mi się również :

Hamaki z drążkiem

foto_2016_03_22_13_12_53_cc_7t_600x800 foto_2016_03_22_09_05_08_cc_14c_600x800
Ten Hamak jest ręcznie tkany przez kobiety plemienia indiańskiego Majów mieszkające na półwyspie Jukatan w Meksyku. Hamaki mnie zachwyciły są ślicznie pięknie wyglądają ! Na pewno są bardzo wygodne. Na takim hamaku Relax jest gwarantowany. Wszystkie produkty sklepu wykonane są z najwyższej jakości materiałów.
foto_2016_03_22_12_10_26_princess_600x800
Takie hamaki wzbudzają zachwyt. Zgadzacie się ze mną ?

Hamak sznurkowy

foto_2015_05_08_12_24_27_hamak_mex_xxl_600x800
Duży Hamak siatkowy King of Mexico XXL wykonany z ręcznie plecionej siatki dopasowującej się do kształtu ciała zapewniając Ci idealny wypoczynek. Rewelacyjny hamak ogrodowy.
Zapraszam kochani na stronę 
logo1
Hamaki to prosty i bardzo wygodny sposób na wypoczynek. Z chęcią dowiem się który hamak przypadł wam najbardziej do gustu, który z hamaków byście z chęcią widzieli w swoim mieszkaniu czy ogrodzie. Szukacie inspiracja zapraszam na Facebook oraz Blog firmowy.  Życzę wam spokojnego i relaksującego wypoczynku. !

12 komentarzy:

  1. ja myślę nad hamakiem dla dziecka :) miałam mieć z nimi współpracę, ale na razie zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham hamaki,uważam że jeśli ktoś chce sobie porządnie odpocząć to powinien taki hamak zakupić i powiesić w ogrodzie i w ciszy i spokoju się zrelaksować :D
    http://aisakm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mój faworyt to te dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam hamak i uwazam ze to byl najlepszy. Zakup

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam.właśnie odpowiedniego hamaku do naszego ogrodu

    OdpowiedzUsuń
  6. Takim fotelem to bym sama nie pogardzila :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wiszacy fotel super sprawa, nie ma to jak odpoczynek

    OdpowiedzUsuń
  8. Relaks to tylko na hamaku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje marzenie, mam nadzieje, ze kiedyś się spełni...i przy okazji to o domku z ogródkiem również, hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koronkowy hamak jest śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te w pasy nie są w moim stylu, ale jakis biały bardzo by kusil...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger