Colorland. Ciesz się wspomnieniami - KALENDARZ NA NOWY ROK

Nowy rok dużo wspomnień ze starego roku  postanowiłam ich jakoś uwiecznić zachować i tu przyszła mi z pomocą strona Colorland. Ciesz się wspomnieniami Postanowiłam stworzyć swój kalendarz na Nowy Rok, z własnymi zdjęciami co zobaczycie niżej oraz z moimi świętami. Do kalendarza możecie dodać piękne zdjęcia oraz każde święto urodziny imieniny rocznice itp. Kto co chce. 

Taki kalendarz to znakomity prezent z Okazji Dnia Babci i Dziadka <3 
Więcej znakomitych prezentów z tej okazji znajdziecie TU KLIK 


Taki kalendarz to znakomita pamiątka dla mnie i jestem z niego bardzo zadowolona, mojej rodzinie spodobał się bardzo każdy z nich już zamówił takie. Bardzo dużym plusem jest to że kalendarze nie są drogie. A teraz z okazji Dnia babci i dziadka są duże promocje. Zajrzyjcie na stronę https://www.colorland.pl/




Każdy z was może stworzyć swój kalendarz to bardzo proste a później cały rok możemy cieszyć się pięknym widokiem kalendarza. 


Stwórz niepowtarzalny fotokalendarz dla całej rodziny! Wybierz ulubiony szablon, format i przejdź do projektowania. Wstaw swoje zdjęcia, opisy, ramki, zaznacz ważne daty i święta. 
  • formaty:  A3 pion, A3 poziom, A4 pion i A4 poziom
  • satynowy papier 160 g/m2
  • błyszczący wydruk
  • 13 kart: 12 miesięcy + okładka
  • zaznaczanie własnych dat i świąt
  • NOWOŚĆ! Pudełko prezentowe na kalendarz A3 pion (dodasz w koszyku)

Ja zamówiłam format A3 pion <3

Czas realizacji 24 godziny - Kalendarz przyszedł do mnie bardzo szybko byłam pod ogromnym wrażeniem, Kalendarz jest piękny duży grafika idealna, i został tak pięknie zapakowany jestem bardzo zadowolona i serdecznie polecam jestem pewna że się nie zawiedziecie takim kalendarzem. 

Kalendarz jako prezent zrobi ogromne wrażenie i na pewno zachwyci osoby które zostały nim obdarowane. 







Jak wam podoba się taki kalendarz od Colorland. Ciesz się wspomnieniami
Bo mi bardzo dajcie znać w komentarzach.

Moja ocena 10/10


25 komentarzy:

  1. Świetny kalendarz. Mam podobny, ale innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, wspaniała pamiątka jak i super pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka lat temu kupiłam dziadkom taki prezent na święta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie coś jest fajne, można zatrzymać wspomnienia na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sprawa,unikatowy,masę pozytywnych uczuć wywołuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kalendarz to zawsze fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecia uwielbiam w kazdej postaci dlatego forma kalendarza tez mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz świetny i sama myślałam, czy nie zamówić czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziadkowie na pewno ucieszą się z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się takie kalendarze, bo są nietypowe, a Wasz prezentuje się naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja przyjaciółka ma w planach sprawić taki kalendarz babci. Uważam, że to świetny prezent 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się taki pomysł na prezent dla dziadków. Moi byliby zachwyceni

    OdpowiedzUsuń
  13. Mialam kiedyś taki kalendarz z własnymi zdjeciami, jest to super sprawa i pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie prezenty są najlepsze. Każdy z nich jet oryginalny, a obdarowany zadowolony, ze może zachwoać wspomnienia w taki sposób.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba :) Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja sama sobie bym taki kalendarz sprawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na prezent dla kogoś, jak i dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł na prezent, dziadkowie na pewno sie ucieszą

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo praktyczny prezent na dzień babci i dziadka my wręczyliśmy w prezencie w zeszłym roku :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł na prezent dla najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym mieć taki kalendarz. To nie tylko fajny pomysł na prezent ale i na pamiątkę dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie prezenty są najlepsze bo pokazują jak dobrze znamy drugą osobę
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger