Zaful - kurtka dla niej i dla niego

Witajcie dziś pokaże wam moje zakupy na Zaful. Kupiłam dwie śliczne kurteczki dla Mężczyzny i Kobiety. 

Ale pamiętajcie również  o trwającej promocji z okazji walentynek w sklepie ZAFUL --> zaful valentines day 2018



Kurteczki przyszły bardzo szybko, ładnie zapakowane i są bardzo fajne, co widać na zdjęciach. Pierwsza kurteczka dla Męża jest super jednak wzięłam ciut za duży rozmiar, ale nie widać tego aż tak bardzo. 
Druga kurteczka dla szwagierki ona bardzo lubi tego typu kurteczki, niestety kurteczki zostały już wykupione. Jest bardzo ładna na żywo wygląda jeszcze lepiej. Składa się z dwóch części jeansowej i polaru taki bezrękawnik pod spodem można nosić to razem lub osobno. 

Kurtki znajdziecie Tu --->  
KLIK                       KLIK




Jak wam się podoba moje zamówienie z Zaful ??
Dajcie znać w komentarzach :)

22 komentarze:

  1. Ja uwielbiam Zaful i jak dla mnie damska kurteczka jest świetna. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ta ciemna kurtka bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czarna bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zamowienie :) LUbie ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam zamawiać tą damską, i widzę, że fajnie się prezentuję :) Pewnie zamówie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ostatnia kurtka już od dawna za mną chodzi muszę ją sobie w końcu zamówić!

    OdpowiedzUsuń
  7. ta jeansowa kurtka mnie kusiła swego czasu, ale zamówiłam inną

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta druga, jeansowa kurtka. Doskonała na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Zaful najbardziej ze wszystkich sklepow

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety nic dla siebie nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam ostatnio kurtkę dla niego to za krótkie rękawy miała ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo druga jest cudna! <3 Szwagierka musi być w siódmym niebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Preferuję raczej inny styl - zawsze stawiam na eleganckie płaszcze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeansowa wygląda naprawde świetnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeansowa kurteczka świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy zamówiłaś :) Czarna kurteczka mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Tą jeansową bluzę mam i jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger