Mata Bagażnikowa - Geyer&Hosaja


Przyszła Zima błoto oraz śnieg to rzecz naturalna. A w naszym samochodzie przydadzą się gumowe dywaniki, oraz mata do bagażnika od Geyer&Hosaja. Dziś post na temat Maty bagaznikowej. wymiary takiej maty to 140x100
Koszt jedyne 79.00 zł 

Matę zakupicie TU KLIK 


OPIS

W celu zabezpieczenia bagażnika Państwa samochodu, zaprojektowaliśmy uniwersalną matę, którą można samemu dopasować do wymaganego kształtu przestrzeni ładunkowej.
Maty bagażnikowe wyprodukowane zostały w naszej fabryce w Polsce, z najwyższej jakości gumy własnej produkcji.
Przestrzegamy najbardziej rygorystycznych wymagań dotyczących wytwarzania gumy.  Nasze produkty nie zawierają metali ciężkich oraz nie emitują szkodliwych substancji do środowiska, co zostało potwierdzone atestem PZH.  
Mocna konstrukcja maty do bagażnika skutecznie zabezpiecza wnętrze samochodu w trakcie przewożenia zwierząt lub ciężkich i ostrych przedmiotów.
Posiadając nasze maty zyskujecie Państwo estetyczne wykończenie wnętrza auta oraz solidny, polski produkt, który łatwo utrzymać w czystości.


Taka mata jest niezastąpiona w samochodzie. Mam ją od jakiegoś czasu i jestem z niej bardzo zadowolona. Gdy robię zakupy i rozsypie mi się mąka lub cukier w bagażniku, wyciągam tylko matę wytrzepuję i po problemie. Nie trzeba odkurzać i szorować. 

Mata idealnie zabezpiecza bagażnik mojego auta. Sprawdziła się idealnie, a dzięki temu że jest dobrze wykonana będzie służyła mi na lata, i nic się jej nie stanie. Woda piach i itp nie są mi straszne. Piesek może jeździć z nami i nic nie będzie brudne :) 


Dywaniki gumowe GEYER & HOSAJA

Produkcję gumy oraz wyrobów gumowych 
rozpoczęliśmy w 1987 roku.  W swoich 
fabrykach zatrudniamy 800 pracowników,
 wśród których znajdują się najlepsi polscy 
specjaliści w dziedzinie wytwarzania gumy.

Posiadamy 4 zakłady produkcyjne oraz 3 

własne laboratoria badawczo-rozwojowe 

znajdujące się w Polsce.  Dodatkowo nasze

 wyroby zostają poddane szczegółowym 

badaniom w renomowanych, 

międzynarodowych laboratoriach na całym 

świecie.



Jak najbardziej Polecam :*

Mata sprawdziła się idealnie, w 100 % zgodna z opisem.

Zapraszam na facebooka Dywaniki Geyer&Hosaja



24 komentarze:

  1. Taka mata przydała by się i w moim samochodzie idealna do zrobienia porządku w bagażniku w sekundę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy taką matę i potwierdzam jest ro super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką matę. Mąż wozi w bagażniku narzędzia, a jak ruszamy gdzies cala rodzina to psy wskakuja do bagaznika. Mata pozwala utrzymac czystosć w bagazniku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co takie rzeczy mi nie są potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. taka mata jest idealna do utrzymania czystości

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna rzecz. Samochód będzie czysty

    OdpowiedzUsuń
  7. Mata wydaje sie byc super pomysłem: ). Mam ja juz zapisana w planach: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Mata do bagażnika! Idealny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł aby zachować czysty bagażnik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się przyda taka mata, gdyż często przewoże różne rzeczy, często sypkie, które czasami gdzieś się wysypują. No a dywaniki rzecz ważna, gdy teraz mamy prawdziwą zimę.

    OdpowiedzUsuń
  11. bede sie musiala mojego zapytać czy nie chce takiej maty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałaby mi się do samochodu, bo moje już się zużyły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo i juz mam pomysł co zakupić facetowi na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mam takie, znaczy podobne, bo gumowe. Ważna sprawa w samochodzie

    OdpowiedzUsuń
  15. W każdym samochodzie powinna być taka mata, u nas się sprawdza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie dywaniki powinny być wyposażeniem każdego samochodu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa z takim dywanikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego rodzaju mata jest bardzo dobra, gdyż często w bagażniku przewozimy różne rzeczy. Ja mam u siebie również matę gumową https://www.alumatex.pl/produkty/maty-gumowe/ i nawet jeśli coś mi się rozleje podczas podróży to mogę to z łatwością posprzątać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie bardzo często można spotkać takie maty gumowe i moim zdaniem są one bardzo fajnym rozwiązaniem. Tym bardziej, że jeszcze jak czytałem na stronie https://powerrubber.com/wykladziny-gumowe-na-lodowisko/ to są także specjalne maty gumowe na lodowisko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger