Rosegal Wish lista - dodatki


Witajcie kochani zapewne znacie już sklep Rosegal Znajdziecie tam nie tylko ubrania ale również dodatki i dziś post właśnie będzie dotyczył dodatków ze sklepu Rosegal. Znalazłam tam wiele ciekawych produktów. 



Pierwsze rzeczy jakie wpadły mi w oko to poszewki na poduszki, są piękne i w bardzo dobrej cenie. Idealnie pasują do salonu lub sypialni. Zobaczcie je sami.

KLIK                                        KLIK


Kolejna kolorowa poszewka na poduszkę i dywanik mały ale fajnie by się chyba prezentował do zdjęć jako tło. 

KLIK                                      KLIK
 

Dywaniki znalazłam ich z myślą właśnie o tle do zdjęć. Włochate uwielbiam takie dywaniki a na zdjęciach wyglądają mega ładnie. 

KLIK                                       KLIK
 

Kolejne dodatki to również dywanik tym razem np do łazienki. Oraz gadżet w kształcie ust do wyciskania kremu lub np pasty do zębów.

KLIK                                      KLIK 
 

Naklejka na ścianę w kształcie drzewka jest piękna prezentuje się fenomenalnie. Lubicie takie dodatki ?? Oraz gadżet do napoi wystraszy odkręcić kranik i  napój leci nam do kubka. Fajny wynalazek hehe.

KLIK                                       KLIK
 


A wam jak spodobały się moje propozycje ze sklepu ROSEGAL ??
Dajcie znać w komentarzach. 




23 komentarze:

  1. Mi z tego wszystkiego fajnego podobają się włochate dywaniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne dywaniki i na żywo są jeszcze ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten dywanik z motylami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta naklejka w kształcie drzewa. To świetna dekoracja do każdego pomieszczenia. Można wokół jego korony zawiesić ramki ze zdjęciami.Na pewno będzie to wyglądać niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. te mieciutkie dywaniki bardzo mnie kusza i chyba zamowie do pokoju corki

    OdpowiedzUsuń
  6. te dywaniki są malutkie - zdziwisz się :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Usta mam do pasty i sa super, chociaz niektore ciężko przez nie przechodza :)
    Poszewki kupilam do zdjec :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama się zastanawiam obecnie nad kilkoma dywanikami stamtąd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamówiłam ten dywanik z psiakami do łazienki (tak żeby wykładać pod nogi, jak się wychodzi po kąpieli) :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj z chęcią przygarnęłybyśmy te mięciutkie dywaniki ^^ Marzymy o takich tylko większych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zamowilam okrągły dywan, ale w innym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  12. Dywaniki mogą byc fajnym tlem do zdjec.

    OdpowiedzUsuń
  13. ta poduszka z napisami fajnie by pasowała do mojego pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dywaniki mi się bardzo podobają z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z całej twojej listy bardzo spodobały mi się poszewki i naklejka ma ścianę.😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszelkiej maści dekoracje i kolorowe poszewki , fajna wish list :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te dywaniki mi się bardzo podobają i planuję niedługo jakiś sobie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam różnorakie dodatki do domu. Rosegal posiada pare rzeczy, które z chęcią zakupiłabym do mieszkania.
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger