Zaful - Nowy rok

Witajcie dziś pokaże wam kilka produktów jakie otrzymałam od Zaful 
Wybrałam rzeczy przydatne i bardzo ładne zobaczcie niżej i dajcie znać co wam się spodobało.

Zapraszam na trwające noworoczne promocje 2018 About Zaful New Year Special Promotion

Organizer na pędzelki itp. Bardzo ładny i przydatny w każdej łazience i dla każdej kobiety. Dla mnie organizer jest fajny i na pewno kupie kolejny. 



Stojak na telefon, wygina się w każdą stronę a telefon trzyma się idealnie na nim. Taki stojak to super alternatywa do robienia zdjęć w każdej sytuacji i w każdych warunkach da sobie rade i zdjęcia wyjdą genialne.



Kurteczka jest super jak widać na zdjęciach kurtka jest bardzo ciepła i mi podoba się bardzo. Jestem z niej zachwycona. I jak najbardziej ją polecam :) Kurtka idealna na zimę. Kurteczka dostępna jest w kilku rozmiarach. Ja wzięłam L jest lekko luźna ale to nie przeszkadza. 




Z całego zamówienia jestem bardzo zadowolona i polecam zakupy na Zaful 

Pamiętajcie również że możecie użyć kuponu rabatowego ZafulChen który da rabat  10%-20% OFF


23 komentarze:

  1. Uwielbiam te pędzelki ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka widzę jest mega ciepła , mam podobną :)
    Pędzle do mnie właśnie lecą , nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie pędzle są najfajniejsze i najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest piekna. Kiedys tak mialam i sobie chwalilam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie pędzle i uwielbiam je jako dodatek do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  6. takie organizery swego czasu były w Biedronce, a parkę mam ale w innym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówiłam ten statyw dla syna. jest zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna jest ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten statyw i jest bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne pędzelki ^^ mam podobne ale ten kolor jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobny stojak I świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby mi się taki stojak do zdjęć :-) śliczne pędzelki ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś taki mały stojak i do zdjęć był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle syrenki są przepiękne! Takie ładne i kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo taki organizer by nam się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę sobie kupić to podstawkę na telefon.

    OdpowiedzUsuń
  17. stojak na telefon mam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałby mi się organizer na pędzle. Obecnie trzymam swoje w osłonkach na doniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam ten stojak i bardzo fajnie się sprawdza na wyjazdach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stojak jest super, idealny na wieczory i wyjazdy :)
    Zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger