Czyste pranie z Betterware-lubię to

Witajcie kochani znacie już wiele produktów od Betterware-Lubię To <3 Pisałam już o ich produktach wiele recenzji i wiele pozytywnych opinii. Bardzo lubię ich produkty i goszczą w moim domu od kilku miesięcy i niebawem powiększę swoją kolekcje bo asortyment sklepu internetowego stale się powiększa. Ale to musicie zobaczyć sami. Strona sklepu -- > Klik

Ale dziś przychodzę do Was z jednym z lepszych produktów jakie miałam okazję testować a jest nim Płyn na plamy przed praniem. A znajdziecie go tu --> KLIK.


Jako Mama dwóch ślicznych córeczek, małych łobuziaków prania mam bardzo dużo. Plamy po zupkach małej Zuzi lub inne plamy starszej córki Amelki plamy po trawie, błocie i inne tego typu plamy są już mi nie straszne odkąd  otrzymałam ten znakomity płyn. Wystarczy przed praniem spryskać płynem zabrudzone ubranie, plamę i wrzucić do pralki i ustawić na to pranie jakie chcemy. Nasz ulubiona odzież znów jest czysta, brak plam a przecież o to właśnie nam chodzi. 
Stosowałam wiele drogich preparatów ale żaden nie zadowolił mnie tak jak ten. Naprawdę jest znakomity i bardzo dobrze radzi sobie z wszelkimi zabrudzeniami.
Jak najbardziej polecam wam wypróbowanie tego znakomitego płynu, będziecie zadowoleni. 



Stosujecie takie preparaty ?
Jak efekty bo u nas zadowalające. Stosuję płyn bardzo często i jak na razie każda plama znika <3 Oby tak dalej. 


Jak najbardziej polecam Wam przetestowanie w swoich domach produktów Betterware-Lubię To <3 

21 komentarzy:

  1. Nie znam marki ani produktu.
    Nigdy nie sptkałam się z odplamiaczem w sprayu- świetne rozwiązanie- te w płynie wiecznie rozleję a w proszku mam wrażenie że nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  2. markę kojarze, ale nic nie testowałam jeszcze. a płyn wydaje sie ciekawy. chetnie bym siegnela po niego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo super, właśnie czegoś takiego szukam :) od razu dodam sobie do zakładek, żebym nie zapomniała kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czyste pranie to podstawa.
    marka to dla mnie nowosc

    OdpowiedzUsuń
  5. Odplamiacz w sprayu to świetne rozwiązanie. Sama miałam tylko taki kieszonkowy w pisaku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pralka chodzi non stop:) Tego produktu nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno doskonały pomocnik każdej gospodyni domowj

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez wątpienia by mi się coś takiego przydało. Często mi się zdarza nawet przez przypadek czymś ubrudzic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, czy dałby rade z ubraniami moich urwisow

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego produktu ciekawe czy poradziłby sobie z ubraniami syna

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam markę ale tego produktu akurat nie. Może wypróbuję na plamę z którą walczę już bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam firmy. Za to plamy na ciuchach dwójki chłopców znam doskonale. Kupiłam bluzeczka Tomek i przyjaciele ktor a jest w czarnych planach i niczym nie idzie tego sprac :/ aż mi żal bo swoje kosztowała a on wlazł do garaż u nie zdążyłam go przebrać i w efekcie bluzeczka do niczego sie już nie nadaje

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki i tego produktu też nie. Pierwszy raz to widzę. Dotąd nacierałam plamę protexem ale nie zawsze to pomagało

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki, ale wypróbuje. Może w końcu odpiorę niektóre bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzimy :) Może warto zakupić ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry odplamiacz to podstawa każdego prania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam problemów z praniem, mój proszek radzi sobie z większością zabrudzeń. Raczej nie skuszę się na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam odplamiacz w spayu innej firmy i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak działa wasza lodówka? To niesamowite urządzenie, które jest nieodłącznym elementem naszych kuchni, ma wiele sekretów. Na stronie https://serwisagd-technik.pl/ możecie znaleźć wiele ciekawostek na ten temat, a także dowiedzieć się, jak dbać o swoją lodówkę, aby służyła nam jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger