Rosegal.com #1 Haul zakupowy

 Witajcie kochani dziś chce Wam pokazać moje pierwsze udane zamówienie od Rosegal

Na stronie znajdziecie mnóstwo ślicznych sukienek na ramiączkach zobacz TU 
Oraz koronkowych na specjalne okazje Kliknij TU

A oto moje zamówienie :

 1. Śliczna czarna i mała torebka. Idealna aby włożyć w nią coś małego nadaje się na przyjęcia. Wyposażona jest również w długi pasek na ramię. Torebka dostępna jest w kilku kolorach.



2. Choker ! Myślałam że będzie ciut cieńszy ale z tego również jestem zadowolona ! 

A znajdziecie go tu KLIK


3. Kolejna rzecz to letnia biała sukienka ! Nadaje się idealnie na plaże do stroju kąpielowego ponieważ jest delikatnie prześwitująca. Wygląda identycznie jak na zdjęciu.

A znajdziecie ją tu KLIK


4. Śliczna czarna dopasowana sukienka na ramiona ! Czekałam na nią i w końcu ją mam jednak zamówiłam za duży rozmiar :( Jest identyczna jak na zdjęciu. Jest pięknie wykończona ale jakieś 2 rozmiary za duża. :( Niestety 

A znajdziecie ją tu KLIK
5. A ostatnia rzecz to bardzo lekka i zwiewna bluzeczka również niestety źle dobrałam rozmiar i przyszła za mała w biuście :( Tak to bluzeczka jest genialna !! 

A znajdziesz ją tu KLIK


Z całego zamówienia jestem zadowolona ! <3 Z pewnością zrobię tam jeszcze zakupy. 
A wam co spodobało się najbardziej ?

Proszę o klik w linki :

1. KLIK
2. KLIK 
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK
6. KLIK
7. KLIK
8. KLIK

25 komentarzy:

  1. Ta czarna dopasowana sukienka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super 👍 wszystko mi się podoba 😀 jaki rozmiar i cena tej czarnej sukienki ? Może na mnie byłaby dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ubrania, choker jest ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna mała czarna torebeczka i sukienka na plaże:) Biała z koronki, fantastycznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka i choker są śliczne, ale moją uwagę zwróciły niebieskie kwiatuszki, które przy nich umieściłaś, są urocze ☺
    MOJA STRONA

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna sukienka i torebka są świetne, ciekawe tylko czy sukienka ma duze rozmiary.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą białą sukienkę widziałam u koleżanki na blogu. Wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam sie dzisiaj nad ta biała sukienka. Zamówię na następny sezon ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka jest naprawdę ładna. Lubię takie klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się najbardziej podoba torebka i choker :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super jest ta biała sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka biała bardzo w moim stylu :) torebka tez fajna

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te białą- kupiłam z myślą o wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko śliczna zwłaszcza biała bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie rozumiem noszenia chokerów XD Jest on jedyną rzeczą przedstawioną przez Ciebie, która mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger