Podwójne Paluszki - Beer Fingers

Cześć kochani dziś przychodzę do Was z bardzo pysznym postem, i takim chrupiącym chce Wam przestawić Podwójne paluszki od Beer Fingers znacie już ich ? 

Są rewelacyjne !!!
Jako małe dziecko zawsze szukałam w paczce podwójnego paluszka a znalezienie go było czymś niesamowitym !  Czy wy również tak mieliście ?? A tu proszę w każdej paczce każdy paluszek jest podwójny :) Ale radość. 

Po otwarciu pierwszej paczki byłam zaskoczona smakiem. Różni się bardzo od innych paluszków. Przyznam szczerze że są lepsze !  Mi smakują bardziej.


Podwójne paluszki Beer Fingers w polewie są pyszne smak idealny smakuje całej rodzinie ! Chrupiące i pyszne. Takich paluszków nigdy nie jadłam i bardzo mi smakują. Jestem w nich zakochana. Gdy przychodzą koleżanki do mojej córki i daje im te paluszki są wniebowzięte i mega zachwycone. :) Bardzo im smakują i chętnie je jedzą jako przekąska podczas zabawy.

 Paluszki długo zachowują świeżość, po otwarciu na drugi dzień smakują tak samo nie stają się miękkie.




Zapraszam również na Stronę


Podwójne paluszki z solą co ważne nie są zbyt słone, są idealne. A dla mnie to ważne aby moje dziecko nie jadło zbyt dużo soli. A paluszki uwielbia a dzięki temu że nie są zbyt słone je ich z przyjemnością i w dużych ilościach. Paluszki zabieramy ze sobą wszędzie. 

Paluszkami podzieliłam się z rodziną i znajomymi, i oni również byli zachwyceni pysznym smakiem. Paluszki smakują każdemu a te są jedyne niepowtarzalne i podwójne ! 


Podwójne Paluszki dostępne są w 4 smakach :

słone 
- z sezamem
- z makiem 
- z czekoladą



Jak dla mnie jedne z lepszych paluszków jakie jadłam !!
Polecam wypróbowanie zapraszam na stronę Beer Fingers <3

Moja ocena 10/10

19 komentarzy:

  1. Lubię paluszki:) Te słone idealnie nadają się do piwa i jako przekąska, a w polewie zastępują deser:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych jeszcze nie jadłam, chętnie pochrupałabym wraz z córką takie pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to dla mnie zupelna nowosc a paluszki uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie widziałam takich... jestem ciekawa smaku

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super. Ja do dziś cieszę sie jak dziecko gdy znajdę w paczce podwójnego paluszki

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo nie, twardo próbuję wytrwać na diecie, a Twój post wcale mi w tym nie pomaga! Czekoladowe bardzo chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe przekąski zwłaszcza na wyjazd z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak kiedyś kupowałam paluszki z sezamem i zdarzało się że jakiś był sklejony właśnie podwójnie. Ale to była radocha. Tych nie zna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham paluszki a jak znalazłam z sezamem to wszędzie je noszę. Dobra przekąska

    OdpowiedzUsuń
  10. Solone wyglądają pysznie, uwielbiam paluszki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa, jak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś je jadłam - czekoladowe były mega smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z checia bym schrupala, zwlaszcza czekoladowe

    OdpowiedzUsuń
  14. z sezamem lubię, ale jestem ciekawa tych w czekoladzie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubie paluszków...żadnych.😂

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super, wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam paluszki, ale mocno solone :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo paluszki, które po otwarciu na drugi dzień nie miękną? NIEMOŻLIWE!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger