Betterware-Lubię To Miski to przydatna rzecz. !

Cześć kochani dziś kolejny wpis na temat produktów od Betterware-Lubię To Znacie już ich produkty ?? Zapewne tak bo już kilka razy o nich pisałam a dziś chce Wam pokazać jak cudowne miski można kupić na ich stronie.

Fioletowy zawrót głowy <3 


Otrzymałam 3 miski Oraz piękny pojemniczek również w takim kolorze na mleko ! 

Duża z 2 łyżkami - Idealnie nadaje się do sałatek <3 



Znajomi byli zachwyceni gdy podałam w niej naszą ulubioną sałatkę <3 Bardzo im się spodobał kolor jak i to że ma 2 łyżki w zestawie, łyżki wkładają co po boku i są na nie odpowiednio zrobione dziurki. 
Polecam tą miskę bo jest bardzo duża i przydatna.


Szeroka niższa - również fioletowa <3 Bardzo ładna w tej misce córka razem z przyjaciółmi chętnie je popcorn lub inne przekąski, podczas zabawy. Miska również bardzo przydatna. Takiej miski nie może zabraknąć w żadnej kuchni. 


Najbardziej spodobała mi się ta miska <3 Możemy do niej wrzucić co tylko chcemy chipsy, paluszki  itp. <3  Jestem z niej najbardziej zadowolona ! Z wielką przyjemnością zakupię kolejne takie miski. 


Ciemno fioletową cześć możemy ściągnąć i tym samym otrzymamy inną miskę, w której możemy podać coś innego.

Te miski oraz inne produkty od Betterware idealnie sprawdziły się w moim domu.




Jak wam podobają się takie miski ??
Czy macie takie lub podobne w swoich domach ?
Mi bardzo się podobają, kolor jak i ich jakość bardzo mnie zadowala


Polecam !
Moja ocena 10/10

17 komentarzy:

  1. Lubię fioletowy kolor, więc wpadły mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne i nietypowe :) chetnie bym przygarnela takie hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta na sałatkę, zawsze mam problem gdzie odłożyć łyżki, a tu proszę:) Jaki trafiony patent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fioletowy to mój kolor dlatego mysle ze skusilabym sie na ich zakup w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super sa! Ta na chipsy mega! Bym pewnie najczęściej używała 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej, firmy, ale produkty mają ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jakie piękne kolory :) Jakie wspaniałe i przydatne te miski.

    OdpowiedzUsuń
  8. W domu to przydatna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne produkty. Jednak wolę serwować potrawy w sposób bardziej elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i lubię produkty tej firmy. Pomysłowe i solidnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne miski. Przydadzą się w każdym domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno bardzo przydatne rzeczy, a w dodatku super wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger