Sotelli - Zdrowy Makaron bez glutenu

Cześć kochani zapraszam Was dziś na pyszne śniadanko z Makaronem Sotelli

Czy znacie już  firmę Sotelli ??

Dziś mam dla Was pyszny makaron który zachęci dziecko do jedzenia. Jestem mamą niejadka moja 6 letnia córka bardzo mało je, ciężko ją namówić na jedzenie. Wymyślam przeróżne śniadania aby co kol wiek zjadła ale czasami nic z tego nie wychodzi. A gdy ugotowałam jej zupę mleczną z makaronem Sotelli zjadła wszystko i prosiła o dokładkę. Byłam pod ogromnym wrażeniem i zdziwieniem że aż tak bardzo smakuje jej zdrowy makaron bez glutenu. A jednak. Jadła literki po kolei i układała wyrazy, zjadła wszystko a przy okazji miałyśmy dużo zabawy. 

Bardzo dziękuje za możliwość testowania tak pysznych makaronów. 


Kilka słów o marce Sotelli

Sotelli jest marką producenta z regionu Warmii i Mazur. 
Historia budowana jest dzięki dynamicznemu wdrażaniu nowatorskich pomysłów w oparciu o obserwacje zmieniających się trendów żywieniowych.
Tworząc markę makaronów kukurydzianych bez glutenu wykorzystaliśmy możliwości, jakie oferuje nowoczesna technologia, by wyjść do wszystkich konsumentów z produktem najwyższej jakości w cenie dostępnej na każdą kieszeń. 
Społeczeństwo bardzo świadomie wybiera produkty, które wpływają korzystnie na poprawę jakości życia.
Marka Sotelli to makarony wytwarzane w jednym cyklu produkcyjnym. Dbamy o dobór wysokiej jakości ziaren kukurydzy, z których we własnym młynie produkujemy dobrej jakości mąkę kukurydzianą, z której tworzymy makarony różnych form i gramatur zamykając je w nowoczesne linie opakowań. To nasz wyróżnik w branży. 
Tworzymy produkty od podstaw. 
Nasze wyroby są tymi, których Państwo szukają.
Specjaliści firmy zadbali o to, aby każdy konsument znalazł na talerzu to, za co zapłacił - produkt bezglutenowy - którego spożywanie nie tylko urozmaici dietę ale poprawi jakość życia osobom cierpiącym na celiakię czy nietolerancje pokarmowe.
Powszechna wiedza na temat niekorzystnego wpływu, związanego ze spożywaniem produktów zawierających gluten jest znikoma, a niestety często gluten wywołuje zaburzenia funkcjonowania organizmu  z którymi ludzie zmagają się bezsilnie latami. Możemy jednak sobie pomóc.Podstawowe znaczenie ma dieta bezglutenowa.
Od dzisiaj możecie Państwo z pełnym przekonaniem spożywać certyfikowane  makarony kukurydziane Sotelli - polskie makarony znakomitej jakości, bez glutenu i GMO.
Jesteśmy propagatorami idei zdrowej żywności, wykorzystujemy wyłącznie naturalne surowce odpowiadające najwyższym standardom, ze szczególnym uwzględnieniem ich bezpieczeństwa zdrowotnego.
Gwarantuje to Państwu niespotykaną dotąd na rynku włoską jakość w polskim wydaniu oraz konkurencyjne ceny.


Gdy otrzymałam przesyłkę byłam zaskoczona zawartością znalazłam tam mnóstwo makaronów a jednym z nich jest właśnie ten. Opakowania makaronów są ładne,kolorowe a w środku opakowania znajduje się kolorowanka co jeszcze bardziej zachęca dziecko do zjedzenia wszystkiego, opakowania makaronów wyróżniają się na tle innych. 


Alphabet

Certyfikowany makaron bezglutenowy Sotelli.
100% naturalnych składników.
100% makaron kukurydziany.

Produkt nie zawiera glutenu.
Doskonała baza dań makaronowych z dodatkiem mięsa, warzyw, sosów.
Idealny dodatek do zup.
Składniki: mąka kukurydziana, woda.


Zupa mleczka :

- Mleko
- Makaron Sotelli 

Makaron kupicie TU

Makarony mają rewelacyjną cenę, na każdą kieszeń. 
Są tańsze od tych co kupujemy zazwyczaj. A dużo zdrowsze i lepsze. 
Moja córka jak i cała rodzina bardzo polubiła ten makaron i jestem przekonana że wasze dzieci również go pokochają. 
Makaron Sotelli zagości w naszym domu na dłużej. 

Makarony Sotelli są odpowiednie dla osób chorych na celiakięnietolerancję pokarmową lub dla osób, które chcą się zdrowo odżywiać.  Jeśli jesteś jedną z wymienionych osób to ten makaron jest właśnie dla Ciebie!



Lubicie takie makarony ?
Jak zachęcacie dzieci do jedzenia ? 


Jak najbardziej Polecam wypróbowanie tych makaronów na pewno będziecie zadowoleni. 

17 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda ale ja niestety od zawsze nie lubię makaronu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Literkowa zupa gosci u nas czesto 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam- jak to możliwe?!
    Moje drugie imię to makaroniara! Mogłabym jeść non stop!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam makaron *-* Ale tej firmy nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam. ale za to super opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale te literki sa boskie!!!!! Musze go wypróbować, bo nie gościła ta firma u nas w domku jeszcze ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych makaronów, ale literki wyglądają ciekawie. Na pewno dzieci chętniej jedzą taki makaron

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiesz czy można go może zakupić stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w domu nie ma dzieci, więc raczej nie kupuję takiego makaronu. Chociaż, jak ostatnio opiekowałam się jednym brzdącem, to naciągnął mnie w sklepie na makaron Minionki haha Uważam, że to fajny pomysł na zachętę do jedzenia dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodko wygląda :D Takie literki jadłyśmy nie raz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to zachęcająco wygląda😊 każdy niejadek zje z przyjemnością obiadek😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż zrobiłam się głodna, uwielbiamy makarony

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam makarony, jednak diety bezglutenowej powinny trzymać sie tylko osoby chore na celiake.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne. Moje dzieci lubią makaron a ten na bank by im smakowal

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedys jadlam platki literki i bardzo mi się podobały, super urozmaicenie jedzenia dla dzieciaków

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger