Nashi Argan - Poland Włosy perfekcyjne jak po wizycie u Fryzjera.

Witajcie kochani ! Jak wam mija dzień ?
U mnie czas na bardzo pachnący post :) Zapach tych produktów jest cudowny a mowa tu o produktach od Nashi Argan - Poland  Macie już ich produkty ?



Kilka słów o Nashi Argan - Poland

Każdy pojedynczy produkt Nashi Argan został stworzony z myślą o kobietach, by jak najlepiej dopasować się do ich potrzeb. Przez prostotę i skuteczność wygładzając, dodając blasku i dyscyplinując każdy rodzaj włosów. Nashi Argan to produkty stworzone na bazie przetestowanych formuł, bogate w mieszanki cennych naturalnych pierwiastków organicznego pochodzenia. (certyfikowany Argan Spinosa Kernel Oil i Linseed Oil). Używając produktów z linii Nashi Argan, kobiety będą w stanie uzyskać perfekcyjną stylizację i z łatwością wykonywać ją w domu.


Czas na recenzję maseczki stylizującej z olejkiem arganowym i lnianym do wszystkich rodzajów włosów prosto z Włoch - Nashi Argan.

Zapach jest niesamowity. Maseczka ma formę lekkiej mgiełki dla mnie to nowość i pierwszy raz testowała taki produkt. Uważa że jest to rewelacyjne rozwiązanie. Maseczka idealnie rozpyla się na włosach a efekty widoczne są natychmiastowo. Włosy są miękkie pachnące. Ta rewelacyjna mgiełka idealnie nawilża i nadaje blasku moim włosom. Włosy po stosowaniu wyglądają jak po wizycie u profesjonalnego fryzjera. Maseczka nadała moim włosom zdrowego wyglądu a o to przede wszystkim mi chodziło. Przed stosowaniem tej maseczki włosy były zniszczone teraz są zdecydowanie w lepszej kondycji. 





Otrzymałam również szampon oraz odżywkę. 
Opakowania zawierają 30 ml szamponu oraz odżywki, opakowania małe ale wystarczyły idealnie aby nawilżyć i intensywnie odbudować moje zniszczone włosy. Szampon oraz odżywka nadaje się do wszystkich rodzajów włosów. Szampon delikatnie oczyszcza nadaje nawilżenie i miękkość. Nie zakłóca równowagi hydrolipidowej i zapobiega elektryzowaniu się włosów. Produkt odżywia włosy nie obciążając ich przy tym.

Moje włosy po stosowaniu tych produktów są wspaniale delikatne, pięknie błyszczą. A zapach utrzymuje się na bardzo długo. Szampon i odżywka tej lini to moje must have. Moje włosy są tak rewelacyjne jak po wyjściu od fryzjera. Polecam ! Wypróbujcie. 




Kolejny wspaniały produkt od Nashi Argan - Poland  to olejek który łatwo i szybko rozprowadza się na włosach. Po jego zastosowaniu włosy są zdecydowanie lepsze,miękkie i delikatne. Czasami miałam efekt puszenia się włosów ale od kąt wypróbowałam ten olejek o takim efekcie mogę zapomnieć. Dla mnie to wielki plus.


Zdecydowanie polecam wypróbowanie produktów od Nashi Argan - Poland . Są rewelacyjne. I na pewno się na nich nie zawiedziecie. 


Polecam wam również znakomite kosmetyki które znajdziecie w tym SKLEPIE. Są rewelacyjne, nie niszczą się i mieszczą się w nich wszystkie moje ulubione kosmetyki. 

18 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki z olejkiem arganowym. Tej marki i kosmetyków nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo ciekawie i ich właściwości są zachęcające. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków, ale olejek arganowy jest zawsze u mnie mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty z olejkiem arganowym. Bardzo dobrze dzialaja na moje wlosy. Super zestaw, musze sobie kupic podobne maski i olejki :) buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 🦄oddajemy obserwacje🦄

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowania maja świetne. Niby prostota Ale mi się bardzo podobają. Czytałam dobre opinie na temat ich produktów. Szampon chętnie bym wypróbowała 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy bardzo lubią arganowe kosmetyki. Przyznam, że nie znam tej marki, więc bardzo kusi mnie żeby wypróbować te produkty - ciekawe czy sprawdziły by się u mnie równie dobrze, jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest to dla mnie całkowita nowość ale bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. olejek arganowy znam i cenie dlatego ciekawią mnie te produkty

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest to dla nas całkowita nowość! Ah... super!

    OdpowiedzUsuń
  10. maseczek do włosów mogłabym używać codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji ich poznać, ale zauważyłam że polskie produkty są rzeczywiście bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki i kosmetyki widzę pierwszy raz, ale już mam chęć z nich skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  13. Rowniez czesto siegam po kosmetyki z olejkiem arganowym. Zwlaszcza do piwlegnacji wlosow.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz spotykam się z maseczką w postaci mgiełki. Rewelacyjne rozwiązanie jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio bardzo polubiłam olejki, więc chętnie bym skorzystała i sprawdziła jak wypadłyby na moich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam dużo dobrego o tej marce. Chętnie spróbowałabym całej serii. Mam jedną maskę w formie lekko kremowej mgiełki i sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Puszenie włosów to moja zmora, więc z chęcią wypróbuje ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger