Bioika.pl - Naturalne Kosmetyki

  

Bioika to naturalne kosmetyki bez parabenów, konserwantów i SLS.
 Zapraszam do SKLEPU



Tak piękną i dużą paczkę kosmetyków otrzymałam od Bioika <3  

A znalazłam tam :

* Krem do twarzy na dzień z mucyną ślimaka

Krem na dzień spowalnia proces starzenia się skóry, dostarcza skórze cennych składników potrzebnych dla aktywnych procesów wymiany zachodzących w ciągu dnia. Krem regeneruje skórę, nadaje skórze świeżość i blask. Krem głęboko nawilża i odżywia skórę.  Skóra staje się jędrna i bardziej  napięta.
Zalecany do stosowania od 30 roku życia.

Bez alergenów.

* Krem do twarzy na noc z mucyną ślimaka

Krem na noc odnawia i regeneruję skórę podczas snu. Skóra staje się jedwabista i bardziej napięta. Krem nadaje miękkość i gładkość skórze. Zapewnia głęboką regenerację skóry. Krem nadaje skórze świeżość i blask. Krem głęboko nawilża i odżywia skórę. Poprawia kontur twarzy. Zalecany do stosowania od 30 roku życia.

Bez alergenów.

* Oczyszczająca pianka do twarzy z mucyną ślimaka

Oczyszczająca pianka do mycia twarzy z mucyną ślimaka Belita-M. Pianka głęboko i delikatnie oczyszcza skórę, nie podrażniając i nie przesuszając jej. Zapewnia intensywne odnawianie i regenerację skóry. Regeneruje skórę po przebytym trądziku, usuwa blizny. Zalecana do stosowania od 14 roku życia. 

Bez alergenów.

* Odmładzający krem do rąk z mucyną ślimaka

Odmładzający krem do rąk z mucyną ślimaka Belita-M .
Krem odmładza skórę. Krem  intensywnie odżywia i nawilża. Skóra rąk staje się miękka i elastyczna. Zapewnia ochronę skóry od zewnętrznego wpływu. Wygładza zmarszczki. Zalecane od 25 roku życia. 

Bez alergenów.

* Puder/zasypka dla dzieci z olajkiem z lawendy

Puder dla dzieci po kąpieli dobrze wchłania wilgoć i zapobiega pojawianiu się odparzeń i podrażnień na delikatnej skórze maluszka.

Organiczny olejek z lawendy koi skórę, a ekstrakt z macierzanki posiada działanie antyseptyczne.

* Delikatny szampon dla niemowląt

Łagodny szampon przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnych włosów i wrażliwej skóry głowy dzieci. Szampon dla dzieci został stworzony na bazie naturalnych składników, które nie podrażniają skóry oraz wrażliwych oczu dzieci podczas kąpieli. Szampon delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy z zanieczyszczeń i odświeża, dając uczucie komfortu. Szampon jest polecany dla dzieci już od najmłodszych lat.

Szampon nie zawiera SLS, silikonów, parabenów, PEG i innych substancji drażniących.

  98,03% SKŁADNIKÓW NATURALNYCH, 10% SKŁADNIKÓW ORGANICZNYCH


* Nawilżające mleczko do codziennej pielęgnacji dla dzieci

Mleczko do codziennej pielęgnacji ma delikatną konsystencję, która szybko się wchłania.

Dzięki organicznym ekstraktom z owsa oraz bławatka mleczko głęboko nawilża i odżywia skórę dziecka, zabija zarazki i delikatne tonizuje skórę niemowląt. 

Bezpieczeństwo, czystość i naturalność produktu została potwierdzone przez Europejski CERTYFIKAT 



Krem na dzień jak i na noc głęboko zregenerowały i nawilżyły moją skórę, nadały świeżość i blask ! 
  


Stosujecie rosyjskie kosmetyki ? 



Rosyjskie kosmetyki to dla mnie nowość, nigdy takich nie używałam jednak po dłuższym stosowaniu jestem z nich naprawdę zadowolona. I wiem że zostaną ze mną na dłużej.


Kosmetyki są znakomite zakochałam się w nich !! Jedne z moich ulubionych :)  Te dla mnie jak i te dla dzieci są świetne, zapach piękny. Efekt jaki dają kosmetyki nie spodziewałam się że będzie taki dobry !! Polecam ! <3 Jestem zachwycona.

Bioika Godna polecenia !
Moja Ocena 10/10 <3


17 komentarzy:

  1. nie testowałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam okazji testowac kosmetyków z tej firmy.
    Ale mają bardzo urocze opakowanie :)
    Naturalne produkty sa najlepsze. Dobrze, ze jestes nimi zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Testowałam produkty z tego sklepu, ale tych kosmetyków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale świetna paczka. Po takiej recenzji nie pozostaje nic jak tylko wyprobowac kosmetyki nieznanej mi dotad firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Noe słyszałem o tej firmie ale mucyna ślimaka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam marki, ale slyszalam juz o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze z nimi do czynienia- chyba czas nadrobić zaległości :) Dobrze, że coraz więcej producentów pozbywa się szkodliwych substancji z kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Że sluzem ślimaka kiedyś miałam krem. Jakoś mnie nie zachwyciło . A tej firmy nie znałam do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki szampon to bym sama chętnie stosowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej marce ale zestaw super

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz słyszę o tej marce ale zaciekawiłas nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam marki, Ale uwielbiam kosmetyki o naturalnym składzie😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw wydaje się być bardzo fajny, choć marki nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Marki nie znam, ale wydaje się być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger