Mariza - Kosmetyki

Witajcie kochani dziś mamy okropny dzień u mnie strasznie pada, niestety nawet nie da wyjść z dzieckiem na spacer. Ale mam za to  dla Was wspaniałe nowości - dla mnie to nowość bo pierwszy raz miałam okazję testować te kosmetyki. 

A otrzymałam ich od Anna Głowacka Mariza-kosmetyki 
* Płyn do higieny intymnej
* Żel do mycia twarzy




Każda kobieta ceni sobie dobry wygląd, świetne samopoczucie. A dzięki kosmetykom Mariza możemy się właśnie tak czuć. Płyn do higieny intymnej bardzo delikatny przyjemny, pozwala nam czuć się świeżo i doskonale, łagodzi podrażnienia. W przypadku kosmetyków do higieny intymnej jest to moje ulubione opakowanie. Nie zacina się i podaje odpowiednią ilość płynu. Płyn bardzo dobrze myje i odświeża okolice intymne. Zapewnia długotrwałe uczucie komfortu, czystości i świeżości.

NIE ZAWIERA MYDŁA, SLS I PARABENÓW.

Jak dla mnie idealny płyn do higieny intymnej spełnił moje oczekiwania. 



 Żel do mycia twarzy Antybakteryjny przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji twarzy tłustej mieszanej oraz trądzikowej. Żel nie wysusza naszej skory i dokładnie usuwa zanieczyszczenia. Używałam innego żelu do twarzy dostępnego w drogeriach jednak ten jest dużo lepszy wydajniejszy lepiej myje, a co ważne jest antybakteryjny więc łagodzi stany zapalne. Żel pozostawia moją skórę świeżą czystą i gładką ! A wystarczy tylko niewielką ilość płynu nanieść na nawilżoną skórę twarzy i delikatnie masować, pamiętajcie aby omijać okolice oczu :) Następnie spłukać wodą i osuszyć twarz. 



Moja ocena 10/10
Jak najbardziej polecam ! Jak dla mnie kosmetyki Mariza to strzał w 10 są doskonałe zapraszam do zakupów a możecie zamówić TU

3 komentarze:

  1. Coś mi się chyba ta firma obiła o uszy... dobrze wiedzieć, że ich kosmetyki świetnie się sprawdzają, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro ocena tak dobra to i ja wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger