Kapsułki Vizir 3-in-1 Pods Ambasador Everydayme.pl


Kapsułki Vizir 3-in-1 Pods Ambasador EverydayMe.pl

Czas rozpocząć przygodę z Vizir 3-in-1 Pods!


W zestawie Ambasadora każdy z znajdzie 1 opakowanie Vizir 3-in-1 Pods Alpine Fresh oraz dodatkowo 20 pojedynczych kapsułek Vizir wraz z ulotkami, które można podarować przyjaciołom i znajomym.


 Pierwsze prania już za mną świeży zapach unosi się w całym mieszkaniu. 
Kapsułki dla znajomych po woli rozdaję. Rodzina i znajomi zachwyceni świeżym zapachem.


Czy ty też zostałeś Ambasadorem ?

9 komentarzy:

  1. ale będzie prania :D . ja czekam dopiero na swoja paczkę. chyba we wtorek mi dopiero przyjdzie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się udało pierwsze pranie już w pralce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się udało pierwsze pranie już w pralce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już wypralam. Ale no właśnie ale nie jest intensywny zapach jak sądziłam że będzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie dostałam paczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczęłam pranie na całego :) dziś już drugie pranie nastawione :) hi hi

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie udało dostac do kampani. Gratuluje wam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger