Zaczynam pyszne testowanie z Cykoriada 


CYKORIADA nie zawiera ko­fe­iny, jest więc na­po­jem, po który może się­gnąć każdy, także ko­bie­ty cię­żar­ne, kar­mią­ce, osoby starsze czy dzie­ci. A dla mnie teraz jest to bardzo ważne ponieważ jak wiecie mam taką małą kruszynkę i karmie ją piersią 
Jest szcze­gól­nie po­le­ca­na oso­bom, które z uwagi na stan zdro­wia powinny unikać kawy na­tu­ral­nej: cukrzykom, oso­bom z wy­so­kim ci­śnie­niem, pro­ble­ma­mi z ner­ka­mi, je­li­ta­mi, wą­tro­bą.
Nie draż­ni ukła­du po­kar­mo­we­go, mogą więc ją spo­ży­wać osoby cier­pią­ce na do­le­gli­wo­ści żo­łąd­ko­we, za­bu­rze­nia tra­wie­nia. Jest też doskonałym dodatkiem do diety od­chu­dza­ją­cej.
IMG_20170317_134538346
Produkty jakie znajdziecie dla siebie i rodziny to :
CYKORIADA – ekstrakt płynny:
*** klasyczna
*** z różą
*** ze stewią
*** z echinaceą
*** z żeń-szeniem
CYKORIADA – ekstrakt INSTANT:
*** klasyczna
*** z jagodami
*** z żeń-szeniem
Produkty jakie ja otrzymałam to :
* Śliczny kubek
* Cykoriada z żeń-szeniem
* Cykoriada z jagodami
IMG_20170317_134612655
Cykoriada z żeń-szeniem to unikalny napój rozpuszczalny, łączący wyszukany smak oraz bogactwo wartości odżywczych, którego głównym składnikiem jest ekstrakt z korzenia cykorii. Stanowi źródło cennego błonnika oraz inuliny, która jest naturalnym prebiotykiem.
Korzeń żeń-szenia stosowany jest m.in. do stymulacji systemu immunologicznego, pobudzania organizmu, poprawy koncentracji oraz regulowania poziomu cholesterolu.
tytul zzenszeniem inuliny 
IMG_20170317_134555911
Cykoriada z jagodami to unikalny napój rozpuszczalny, łączący wyszukany smak oraz bogactwo wartości odżywczych, którego głównym składnikiem jest ekstrakt z korzenia cykorii. Stanowi źródło cennego błonnika oraz inuliny, która jest naturalnym prebiotykiem.
Jagody posiadają szereg właściwości, m.in. przeciwbakteryjnych, przeciwwirusowych, oczyszczających krew, przeciwanemicznych oraz przeciwnowotworowych.
tytul napoj zjagodami inuliny
saszetka_zjagodami
Kawa dla każdego z nas ma duże znaczenie w życiu codziennym, niektórzy bez kawy nie mogą zacząć swojego dnia. Kawa dodaje nam energii, pobudza nas do życia, lecz kawa nie jest zbyt zdrowa, więc powinniśmy ograniczyć jej spożywanie.Warto rozważyć zamianę klasycznej czarnej kawy na filiżankę zdrowego i łagodnego dla organizmu substytutu, jakim jest CYKORIADA.
Zapraszam również na stronę  
Polecam ! Dla mnie Cykoriada jest idealnym substytutem kawy ! 
Moja ocena 10/10