Szkatułka – Pudełko Madebycath


Szkatułka – Pudełko Madebycath




Witajcie Kochani kilka dni temu otrzymałam Piękną Szkatułkę – Pudełko Od Madebycath. Jestem w niej zauroczona !  A oto kilka słów i zdjęć tego pudełeczka !


Pudełko na herbatę  4 przegródki 

Wzór i kolor do wyboru.
Wymiary: 16x16x7,5 cm
Cena: 32 zł + kw

DSC04030
Bardzo piękne pudełko na herbatę, ale myślę że takie pudełeczko można również wykorzystać w inny sposób np na biżuterię czy też inne kobiece skarby. Bo przecież my kobiety mamy dużo biżuterii czy też innych przydatnych dla nas rzeczy.
DSC04029 
Pudełeczko śliczne, jestem bardzo zadowolona. Pani Bardzo miła, doradzi i pomoże w wyborze. Produkty jakie tworzy Madebycath wykonane są z wielką pasją i sercem. Otrzymałam pudełeczko koloru białego z kwiatami <3 Wykonane bardzo solidnie, jest wytrzymałe. Na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciu. Takie pudełko idealnie nadaje się na prezent.
Na stronie znajdziecie wiele ciekawych i pięknych rzeczy takich jak :
- szkatułki na biżuterię
- szafki na klucze
- pudełka na herbatę, zdjęcia, wino
- zestawy stołowe(serwetniki, podkładki pod kubki, pudełko na herbatę, taca do podawania chleba, owoców)
- zegary
- Pudełka na obrączki
- Pudełka na pamiątkę Ślubu, Chrztu Św, Komunii Św.
- Skarbonki
Czas realizacji zamówienia od 7 do 14 dni.

Koszt wysyłki:
1 sztuka – 16 zł
2 sztuki -17 zł

DSC04028 
Pudełko jest rewelacyjne ! Polecam 
MOJA OCENA 10/10
Jeżeli podoba Wam się tak bardzo jak mi to Zapraszam na STRONĘ

15 komentarzy:

  1. super jest ta szkatułka! Muszę rozważyć zakup takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ładne rzeczy :) a podać gościom herbatę w takim by sami mogli wybrać sobie na co mają ochotę- klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. Uwielbiam handmade

    OdpowiedzUsuń
  4. mi by się coś takiego przydało mieć przy komputerze na pendrive itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna aplikacja z kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się nie podoba... jakoś tak nie mój styl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł fany, jednak nie mój styl, gdyby nie było takie słodkie chętnie chowałabym w nim swoje bransoletki. Musiałoby być sporo większe ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger