Miś Uszatek Elegant 30cm

Miś Uszatek Elegant 30cm


Cena: 54,00 zł
„Miś Uszatek” polski telewizyjny serial animowany, którego główną postacią jest Miś Uszatek.  Zapraszam do Sklepu tam znajdziecie więcej misiów Tu.
Miś Uszatek podbił serce mojej córki, jest super wygląda jak prawdziwy. Miś ma bluzeczkę z muszką marynarkę i spodenki wszystko można łatwo ściągnąć i uprać.
Pamiętam jak ja byłam mała i oglądałam tą super bajkę, teraz moja córka ogląda razem z pluszowym misiem. A nawet z nim śpi <3 Jest strasznie zadowolona z misia ! To jeden z jej ulubionych pluszaków.

Takie miś to wspaniały prezent dla dziecka. Zapraszam również na FACEBOOK 
Chcesz takiego misia ? Nic prostszego zapraszam na KONKURS gdzie do wygrania Miś Marynarz 

Nasza ocena dla Misia Uszatka 10/10 ! <3 Misiu jest warty swojej ceny 

2 komentarze:

  1. Śliczny misio.Choć moja 6latka teraz zakochana jest w kucykach pony,już za kilka miesiecy będzię z nami nowy członek rodziny i być może misie będą u nas mile widziane☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Super misio, naprawdę wygląda jak prawdziwy :) my też kochamy tą bajkę :D dzięki za ocenę :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger