Król Zabawek - Recenzja








Cześć Kochani :) Dziś chce Wam pokazać świetne rzeczy jakie otrzymałam od Król Zabawek . Zapraszam na Facebooka. Oraz na Stronę.  Znajdziesz tam wiele ciekawych i mądrych zabawek dla swojego dziecka.










Nocnik z oparciem Różowy
   Link 


Kolorowy nocniczek zachęci każdego malucha do korzystania z niego. Nocnik posiada plastikowy pojemnik który wyjmuje się ze środka co ułatwia utrzymywanie czystości.


Cena nocnika to 49.00 zł 
Posiada również osłonkę dla chłopców. Nocniczek jest bardzo wygodny dzięki swojemu kształtowi, dziecko wygodnie na nim usiądzie i bez problemu z niego  wstanie.


Wymiary nocnika:
wysokość: 28 cm
szerokość 26.5 cm
długość 30 cm
Wymiary siedziska : 23 x 20 cm

Ja wybrałam kolor nocnika różowo-zielony jednak jest jeszcze niebiesko-różowy. Nocnik jest bardzo stabilny na nóżkach, mam nadzieje że moja córcia będzie chciała korzystać z tak ślicznego nocniczka i szybko nauczy się robić w niego siusiu.  


* Mały labirynt zręcznościowy Lucy & Leo


Cena: 20,00 zł
Taki labirynt idealnie ćwiczy rączki maluszka oraz chwyt.
Zabawka przeznaczona dla dzieci już od 12 miesiąca życia. Każdy maluch lubi zabawki a ten mały ale dość ciekawy labirynt na pewno zachwyci naszego maluszka. Takie zabawki rozwijają zdolności manualne, pozwalają poznawać nowe kształty, kolory. Labirynt to zabawka która uczy.





6 komentarzy:

  1. Super nocnik i powiem szczerze że jest nawet nie drogi. Moja Zuzanna ma grający.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to jak ktoś ma w domu maluszka... :-) Ja niestety tego szczęścia się nie dorobiłem... Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten labirynt podoba mi sie najbardziej - mój synek jak był mały to uwielbiał takim czymś się bawić ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger