FOTOKSIĄŻKA OD SAAL-DIGITAL , RECENZJA.

Witajcie, kochani jakiś czas temu znalazłam na Fb strone Saal Digital Polska. A tam :


Przetestuj fotoksiążkę od Saal Digital! Zgłoś się teraz!

Stwierdziłam co mi szkodzi zgłoszę się a może mi się uda :) Po wysłaniu zgłoszenia czekałam kilka godzin aż tu nagle wiadomość na @ że się dostałam, własnym oczom nie wierzyłam że się udało. Tak cudowna pamiątka na całe życie.

Kwotę do wykorzystania na fotoksiążkę miałam na 200 zł .

A oto efekty i kilka zdjęć :






Tak cudowną Fotoksiążkę zawdzięczam Saal Digital Polska. Bardzo dziękuje. 

Samo czekanie na przesyłkę nie trwało długo. Byłam zaskoczona ekspresową przesyłką. Fotoksiążka bardzo solidnie wykonana zdjęcia przejrzyste idealne ! Będzie z nami na lata. Zdjęcia nie zniszczą się tak szybko.Bardzo fajne wykonanie, piękny wygląd- a co najlepsze sama możesz zrobić projekt. Tworzenie fotoksiążki było dla mnie świetną zabawą, mam mnóstwo zdjęć ale i tak ciężko było mi się zdecydować jakie wybrać. Wybrałam kilka zdjęć córeczek oraz moich z mężem.  Jestem bardzo zadowolona i polecam kochani do stworzenia swojej Fotoksiążki.

@saal.digital.polska
#saaldigitalpolska







6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ��
    http://modazgodniezprawem.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie pamiątki . rowniez posiadam fotoksiazke od nich, a teraz czekam na fotoksiazke, ale z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykła pamiątka i śliczne zdjęcia:)
    +obserwuje
    Pozdrawiam:***
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna pamiątka :) ja zaczęłam robić swoją fotoksiążke niedawno

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger