Haul Zakupowy Zaful

Cześć kochani ! <3 
Dziś mam dla was kilka nowości jakie udało mi się zamówić na Zaful.com
Zakupy uważam za udane ! 
Czy wy też zamawiacie w tym sklepie ? Ja z zamówienia jestem bardzo zadowolona, i bardzo lubię tam robić zakupy. Dodatkowym plusem jest ślicznie zapakowana przesyłka.

A teraz trwają Promocje za Zaful  2017 About Zaful 11-11 Special Promotion  
A znajdziecie ich tu ---> Promocje

Dodatkowo polecam wam wykorzystanie Kodu rabatowego  ZafulChen  Który da rabat o 10%-20% OFF

Pierwszą rzeczą jaka wpadła mi w oko to takie małe urządzenie do spieniania mleka do kawy. Uwielbiam taką kawkę, niżej macie zdjęcie jak wygląda kawa ze spienionym mlekiem, to był mój pierwszy raz kolejnym będzie lepiej.

A znajdziecie ją tu klik



Kolejna rzecz to sweterek dla mnie ! Bardzo długo na niego polowałam i bardzo chciałam go mieć. W końcu się udało, sweterek jest cudowny miły ciepły i wygląda fenomenalnie. Tył sweterka jest najlepszy. Macie już go w swojej szafie ?



Sweterek dla Męża wykonany z bardzo ładnego materiału, spodobał mi się bardzo. Mąż zadowolono a to najważniejsze. Sweter przyszedł bardzo ładnie zapakowany i identyczny jak na zdjęciu. 




Ostatnia rzecz to przepiękna kolorowa ozdoba świąteczna, będzie zawieszona przy drzwiach balkonowych. Lampki zmieniają kolor i mają pilocik dzięki któremu możemy ustawić jaki w danej chwili ma świecić kolor. Najbardziej zadowolona jest moja córka która już nie może doczekać się świąt. 




Jak najbardziej polecam Zaful ! <3

Proszę o klik w linki 
1. klik
2. klik
3. klik

1 komentarz:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger