wish lista - Dresslily

Znacie sklep Dresslily  ??
Ja poznałam go niedawno i jest w nim tyle niesamowitych produktów że aż ciężko się zdecydować co wybrać.
Dziś przedstawię wam kilka moich propozycji jakie mi się spodobały w tym sklepie. Dresslily ma szeroki asortyment i wybór był trudny.


A oto moje propozycje pierwsze z nich to dwie piękne sukienki w znakomitej cenie. Bardzo mi się spodobały, i myślę nad ich zakupem, idealnie nadawałyby się na zniżające się święta lub sylwestra. A wam jak się podobają dajcie znać w komentarzach.

Kolejne produkty jakie mi wpadły w oko to kocyki w kształcie syreniego ogona. Są piękne i na pewno cieplutkie zamówiłam już jeden i czekam, mam nadzieje że moja córka będzie zadowolona. 

Zestaw torebek, tego nigdy dosyć. My kobiety uwielbiamy ładne torebki. A jak są już w dobrej cenie i takim dużym zestawie to muszą być nasze. A wam który zestaw spodobał się bardziej ?
klikklik
I ostatnie dwa produkty również dla kobiet, takich co uwielbiają się malować. Dwa duże zestawy pędzli, i bardzo ładnych kolorach. A dodatkowym plusem jest rewelacyjna cena.

Co spodobało wam się najbardziej ? 
Piszcie w komentarzach :)






1 komentarz:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger