Dresslily - wish lista

Dziś już ostatnia moja wish lista. Ale najlepsze zostawiłam na koniec. Dresslili.com.
Tam również trwają promocje Black friday więc zapraszam kliknij w link a na pewno znajdziecie coś dla siebie--> Dresslily best black friday deals 2017
Pamiętajcie również o kuponie który możecie wykorzystać na zakupy kupon --> DresslilyChen który obniży wartość koszyka nawet o 10%-20% OFF
Pierwsza rzecz jaka mi się spodobała to świecący bałwanek, dla dzieci cudowny. A dodatkowo pięknie stroi pomieszczenie, i służy jako lampka, i ładny dodatek do pokoju 
Kolejny produkt to dresowa mini sukienka <3 Bardzo ładna i ślicznie się prezentuje. 
Podoba mi się i zastanawiam się nad jej kupnem.
Ostatnia rzecz to bluza na Mężczyzny, czarna ciepła i ładna. Już jedna kupiłam mojemu mężowi i jest naprawdę ładna. Materiał fajny, i po praniu wygląda dobrze. 
Bardzo proszę o klik w linki

7 komentarzy:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger