Wish List Banggood - Zabawki

Cześć kochani znacie sklep Banggood ? Ja spotkałam się z nim już jakiś czas temu. :) Stwierdziłam że czas zrobić tam małe zakupy. Dziś chce wam pokazać kilka moich propozycji jakie udało mi się tam znaleźć :) Zbliżają się mikołajki więc postawiłam trochę na zabawki dla moich córeczek.


Pierwsza z nich to zabawka z myślą o starszej córce <3 Kosmetyczka, każda mała gwiazda marzy o takiej, moja bardzo by się ucieszyła z takiego prezentu bardzo lubi bawić się takimi zabawkami.

Kolejna rzecz to święcąca i grająca zabawka. Jest to również projektor, zabawka świeci się i rusza. Bardzo mi się spodobała i myślę nad jej kupnem. 

Balon który nie pęka, myślę że to będzie niesamowita zabawa słyszałam o tej zabawce dużo razy i w końcu muszę się na nią skusić. Ciekawa jestem czy rzeczywiście balon długo wytrzyma takie tortury.

 Świecący i obracający się samochód. Wygląda genialnie. i jak ładnie świeci, Tą zabawkę myślę zakupić mojemu chrześniakowi, ma zaledwie 3 latka ale uwielbia takie zabawki. Już widzę jego zachwyt.


Instrument posiada 2 mikrofony.  Idealna zabawka dla dziewczynek lub chłopców którzy uwielbiają śpiewać. Karaoke to super zabawa. Ta zabawka najbardziej mi się spodobała, i już znalazła się w moim koszyku. 

Ostatnia rzecz to piłeczki plastikowe do baseniku dla mojej najmniejszej pociechy. Piłeczek jest 200 sztuk a cena rewelacyjna. Piłeczki są miękkie i bardzo fajne. Na stronie znajdziecie również basenik za niewielką cenę. 


Bardzo proszę o klik w linki 




2 komentarze:

  1. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zestawienie zabawek i jestem przekonana, że moje dzieci na pewno by coś z tego wybrały. Na ten moment również bardzo chwalą sobie gry zręcznościowe https://modino.pl/gry-zrecznosiowe i jestem przekonana, że jak najbardziej takie granie wychodzi im na dobre.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger