My Gift DNA - wyjątkowe pomysły na prezent


Witajcie, nie macie pomysłu na prezent Mikołajkowy, urodzinowy czy świąteczny ?? Bądź inna okazja ? Jak najbardziej zapraszam i polecam stronę My Gift DNA - wyjątkowe pomysły na prezent Znajdziecie tam prezenty dla każdego Mamy Taty Męża i dziecka. Wyjątkowe niepowtarzalne i pięknie zapakowane. Wysyłka expresowa, a kontakt bardzo miły. Same plusy żadnych minusów nie ma.


A dodatkowo na Stronie trwają wyprzedaże Listopadowe znajdziecie ich TU KLIK 


Ja dla Męża wybrałam niesamowity portfel z pięknym grawerem i zapakowany w śliczne pudełeczko. Na pudełku możecie poprosić o dowolny grawer. Gdy tylko przyszedł, i otworzyłam przesyłkę byłam zachwycona wykonanie rewelacyjne, portfel bardzo solidny. I ten grawer tak bardzo mi się spodobał. Jestem zachwycona, a mąż jeszcze bardziej, gdy wręczałam mu ten wyjątkowy prezent i zobaczyłam ten uśmiech na jego twarzy, niepowtarzalne. 

Cena portfela jest niska ponieważ koszt pudełko z grawerem + portfel to jedyne 129.99 zł. 

Z czystym sumieniem Polecam wam My Gift DNA - wyjątkowe pomysły na prezent. Zapewne będziecie bardzo zadowoleni ze swojego zamówienia. 



A ten znakomity portfel znajdziecie Tu klik.

Wykonanie

Stylowy skórzany portfel jest poręczny i wygodny w użytkowaniu, pomieści gotówkę, karty i dokumenty. Posiada miejsce na bilon, 2 kieszenie na banknoty, 6 miejsc na karty kredytowe, 5 kieszeni na dokumenty. Wykonany jest ze skóry w kolorze brązowym. Portfel pakowany jest w drewniane pudełko, na którym również można umieścić grawer. 

Grawer

Grawer na portfelu wykonany jest z użyciem najnowszych technologii laserowych. Dysponujemy laserem najlepszej w Europie firmy Trotec Laser. Grawer laserowy pozwala na osiągnięcie dokładności rzędu setnych części milimetra, dzięki czemu portfel wygląda niesamowicie! Grawer jest trwały i nawet po długim użytkowaniu produktu pozostaje nienaruszony i bardzo dobrze widoczny. 

Czas realizacji

Zamówiony portfel wysyłany zostanie do Was jeszcze tego samego dnia lub maksymalnie w kolejnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia.


  • Elegancki skórzany portfel pakowany w drewniane pudełko. 

  • Niepowtarzalny grawer wykonany techniką laserową. 

  • Możliwość dodania dedykacji na pudełku.



Jak najbardziej POLECAM ! <3 
Na stronie każdy z Was znajdzie coś dla siebie <3

Moja ocena 10/10


6 komentarzy:

  1. Extra musze zajrzeć na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prezencik. Muszę odnaleźć sklep. W między czasie zapraszam do siebie tutaj. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i pomysłowy:)Super na prezent gwiazdkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo cudne, a zarazem zabawne napisy :D Super kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zajrzeć na stronę z tego co widzę mają ciekawą ofertę

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh matko, ten portfel to mój mistrz :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger