Haul Zakupowy !

Witajcie kochani :* Dziś przychodzę do was z moim niesamowitym zamówienie ze strony Rosegal.
Uwielbiam tam zamawiać, dostawa jest expresowa a rzeczy przepiękne i dobre gatunkowo. Zobaczcie sami co udało mi się upolować. 

A już niebawem zbliżają się promocje Rosegal Fall Clothes 2017 Promotion kliknij w link a napewno znajdziesz coś dla siebie -- > klik Dodatkowo polecam użyć kuponu rabatowego RosegalChen który da rabat 10%-20% OFF 


Torebka, jest znakomite i ten genialny puszek, nie jest taka malutka jak się wydaje dużo się w nią mieści. Torebka jest dostępna w trzech kolorach i ja zdecydowanie zakupie jeszcze jedną. Jak najbardziej polecam jej zakup. 



Kolejna rzecz to sukieneczka dla mojej malutkiej córeczki. Sukieneczka jak i spodenki są bardzo dobrego jakościowo materiału. Sukieneczka nie jest już dostępna ale na stronie znajdziecie kila innych ślicznych. Idealna na zbliżające się święta. 




Kolejna sukienka jest dla mojej 6- letniej córci <3 również niesamowicie śliczna. Materiał bardzo dobry, po praniu wygląda świetnie nic się nie zepsuła. ! Z czystym sumieniem Polecam :)

Klik 


Bluzka jest znakomite wzięłam rozmiar L jest lekko luźna ale bardzo ją lubię. Bluzka jest dostępna w 3 kolorach ja już zamówiłam kolejną tym razem czarną



Ostatnia rzecz to bluza dla mojego męża. ! Jest bardzo cieplutka i ładna niestety wybrałam za duży rozmiar to jedyny mój minus. Bluza zdecydowania idealne na chłodne dni.



A wam jak podoba się moje zamówienie ??
Dajcie znać w komentarzach. 

Bardzo proszę o klik w linki
1. klik
2. klik
3. klik
4. klik
5. klik

3 komentarze:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger