Mleczko nawilżające dla niemowląt

Witajcie Kochani znacie Bübchen Polska. Ja miałam przyjemność zapoznać się z ta marką. I jestem bardzo zadowolona niżej przeczytacie moją opinię. 


Moja opinia :
 Mleczko nawilżające dla niemowląt od pierwszych dni życia jest doskonałe, idealnie nawilża skórę i zapobiega wysuszaniu. 
Mleczko natychmiastowo się wchłania, używam go dla mojej małej Zuzi oraz Amelki. Sama równie go wypróbowałam. I z efektów jestem bardzo zadowolona, skóra jest delikatna, intensywnie nawilżona mleczko jest fantastyczne. 

Pielęgnacje moich dzieci jest dla mnie bardzo ważna a dzięki temu produktowi jestem pewna że skóra maleństwa jest dobrze nawilżona. 

A co najważniejsze mleczko zawiera naturalne substancje. Dodatkowym plusem jest to że mleczko nie zawiera oleju parafinowego a dużo takich kosmetyków właśnie tą substancje posiada w swoim składzie. 


Jak najbardziej polecam to Mleczko jest genialne.
Dziękuje Bübchen Polska za możliwość testowania. 

Znacie ten produkt ? Używacie ? Dajcie znać w komentarzach. :)

Moja ocena 10/10 

7 komentarzy:

  1. Wielki plus za skład !
    Moja córka ma problemy z przesuszeniem skory. Trzeba wypróbować. Gdzie dostępny do kupienia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz proszę na stronę fb Bübchen Polska udzielą ci informacji gdzie kupić :)

      Usuń
  2. dziecięce kosmetyki sprawdzają się również i w moim przypadku. Chętnie spróbuję z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale chętnie poznam córcia od urodzenia ma problemu z suchą skórą chętnie spróbujemy czegoś nowego może i u nas się sprawdzi Andrzej Speed Dudicz

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki. Ale po mału zbliża się termin porodu więc i czas robienia ostatecznych zakupów :) każda opinia przyda się w podjęciu decyzji na którą markę kosmetyków się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger