Wish lista - Zaful

 Witam Kochani ! <3 
Dziś wielkie promocje na Zaful. Robicie tam zakupy ? Ja dość często :) Można tam znaleźć wiele ciekawych rzeczy, a dodatkowo tanich. 


Pamiętajcie również że możecie skorzystać z kuponu rabatowego <3
Kupon - ZafulChen  Który obniży wartość koszyka o 10%-20% OFF

A oto kilka moich propozycji :

Pierwsza z nich to cudowny ciepły sweterek, dostępny jest w kilku kolorach i teraz jest on w znakomitej cenie. ! <3 oczywiście wylądował w moim koszyku. Jest wiązany na plecach delikatnie co widać na zdjęciach. 
Kolejna rzecz to bardzo ciepła i piękna kurtka idealna na zimę, podoba mi się bardzo a dzięki promocji również ją zakupiłam. Kurteczka jest u nas bardzo modna. Ma ściągacze aby dopasować kurtkę do sylwetki. Polecam


I ostatnia rzecz to koc syreni ogon. Moja córka strasznie mnie męczyła abym jej go zamówiła. Jest śliczny i mi również się spodobał. Zauważyłam że dużo osób go zamawia. Więc i ja się skusiłam. Na te chłodne wieczory idealny. 


Dajcie znać w komentarzach co wam się spodobało najbardziej :)

Bardzo proszę o klik w linki

1 komentarz:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger