Kalendarz - Fotosmart - wywołuj zdjęcia przez internet

Nie masz pomysłu na prezent Świąteczny ???
Podaruj przepiękny duży kalendarz na rok 2018 dla swoich bliskich od Fotosmart - wywołuj zdjęcia przez internet.
Zobaczcie sami poniższe zdjęcia. Kalendarz jest duży, zdjęcia bardzo wyraźne i ładne. A cały kalendarz znakomity. Jestem bardzo zaskoczona takim efektem. 



Kalendarz można dowolnie zaprojektować, układać zdjęcia dodawać przeróżne motywy. A dodatkowym plusem i największym jest to że można dodać w kalendarzu swoje święta. 
Np. urodziny, imieniny, rocznice ślubu itp. Każdy dowolnie może napisać co tylko chce. 

Kalendarz jest śliczny, jestem bardzo zaskoczona tak pięknym efektem i wiem że to nie będzie moje ostatnie zamówienie na pewno skorzystam jeszcze z usług tej strony. 

 Mam nadzieje że Moim bliskim taki prezent pod choinkę spodoba się tak bardzo jak mi :)



Więcej o tym kalendarzu znajdziecie tu oraz również pod tym linkiem można go zamówić 


Cennik

FotoKalendarz A4

19zł

FotoKalendarz A3

22zł
 Ja zamówiłam fotoKalendarz w formacie A3


Na stronie Fotosmart - wywołuj zdjęcia przez internet znajdziecie wiele ciekawych pomysłów na prezent mogą być to zdjęcia w różnych rozmiarach, kalendarz lub piękna foto książka. Cudowne pamiątki dla bliskich, a zarazem jedyne i wyjątkowo chwilę zachowane w jednym miejscu.


Jak najbardziej POLECAM ! <3

Moja ocena 10/10

10 komentarzy:

  1. Święty pomysł na prezent dla kogoś bliskiego

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok pozdrawiam fajny kalendarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa lata temu obdarowalam cała rodzinę właśnie takimi kalendarzami pod choinkę. Byli zachwyceni! W tym roku zastanawiam sie nad tym samym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez taki prezent zrobiłam rodzicom i teściom :)
    Niech mają wnuczkę przez 12 miesięcy i dłużej 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger