Dresslily - Zamówienie

Witajcie dziś chciałam pochwalić się moimi przed świątecznymi zakupami na stronie Dresslily. Przesyłka doszła przed samymi świętami wiec rzeczy poszły na prezenty dla bliskich. 
Ceny są na stronie rewelacyjne a dodatkowo jest bardzo duży wybór. Jak najbardziej Polecam zamówienia dochodzą szybko i bez problemów.
Zamówiłam oczywiście zestaw do malowania. Pędzelki, uwielbiam ich i mam wiele takich zestawów jednak tym obdarowałam moją szwagierkę. Zestaw jest mega duży, pędzelki są znakomite i bardzo miękkie. 18 sztuk pędzelków w bardzo przystępnej cenie.
Zajrzyj tu --> KLIK


Konik który kręci główką wydaje dzięki i powtarza wszystko co mu się powie. Jest rewelacyjny moja córka jest nim zachwycona. Bardzo się jej podoba, konik zakłada się na palca głaszcze się go po głowie i wtedy zamyka oczy i wydaje dźwięk. Jak najbardziej polecam dla dziecka to świetna zabawka. Niestety konika już na stronie nie ma jednak są inne tego typu zabawki. 


Portfel cały błyszczący oczywiście dla mojej kochanej córeczki. Jest nim oczarowana. Przyznam że jest dość oryginalny, i ładny. Jedyną wadą jest to że portfel nie ma kieszonki na drobne pieniążki. Ma tylko przegródki na grube i na karty.



Ostatnią rzeczą jaka zamówiłam na tej stronie jest błyszczący eyeliner do malowania powiek. Nada się świetnie na zbliżającego się sylwestra lub inne okazje. Jest fajny, i dostępny w kilku kolorach.



Jak wam podoba się moje zamówienie. :)
Wpadło wam coś w oko dajcie znać w komentarzach. 

1 komentarz:

  1. Fajne zamówienie,najbardziej spodobały mi się rzeczy dla dzieci :) choć kosmetyków i akcesoriów nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger