ULTRANAWILŻAJĄCY BALSAM KOLAGENOWY DO CIAŁA

 Zapraszam was dziś kochani na post o ultra nawilżającym balsamie kolagenowym do ciała. Niżej przeczytacie moją opinię o tym produkcie. Balsam otrzymałam od Vena Cosmetics


 Kosmetyki z serii kolagenowej zawierają KOLAGEN NATURALNY, który pozyskiwany jest ze skóry ryby słodkowodnej – Tołpygi.
Balsam ultranawilżający Vena  przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, szczególnie  suchej i podatnej na podrażnienia. Skutecznie nawilża i delikatnie natłuszcza, zapewniając skórze optymalne odżywienie. Zawiera specjalnie wyselekcjonowane składniki aktywne odpowiedzialne za uzyskanie rewelacyjnego efektu dla skóry. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
SPOSÓB UŻYCIA:
Nanieść na oczyszczoną i suchą skórę ciała, delikatnie masując do całkowitego wchłonięcia. Produkt   przeznaczony do codziennej pielęgnacji.

OPIS

Składniki aktywne:
Mocznik- składnik  NMF – naturalnego czynnika nawilżającego ludzkiej skóry, dzięki czemu jest wyjątkowo efektywny w jej nawilżaniu. Ze względu na zdolność do zatrzymywania wody w naskórku jest niezastąpiony w pielęgnacji skóry suchej.
Kwas hialuronowy – posiada właściwości łagodzące, skutecznie nawilża przesuszoną skórę. Optymalnie nawilżona warstwa rogowa skóry jest bardziej przepuszczalna dla substancji czynnych.
Ekstrakt z kserofilnej szałwii – substancja natychmiastowo i długotrwale nawilżająca. Przyczynia się do poprawy funkcji barierowych skóry.
Kolagen – biologicznie aktywne białko, nadające skórze jędrności i gładkości. Spłyca zmarszczki, poprawia owal twarzy.
Masło Shea i Olej ze Słodkich Migdałów – naturalne oleje roślinne, odżywiają i regenerują skórę pozostawiając na niej ochronny płaszcz lipidowy
Ekstrakt z Curculigo orchioides – stymuluje rekonstrukcję gradientu pH w naskórku i zakwaszenie warstwy rogowej, poprawiając tym samym spójność komórek naskórka i zwiększając skuteczność bariery naskórkowej.
Alantoina i Panthenol – działają łagodząco, przeciwzapalne, regeneracyjne, zmniejszą podrażnienia, przyśpieszają proces regeneracji naskórka.
Gliceryna –   w naturalny sposób osłania skórę, przenikając do przestrzeni międzykomórkowych, gdzie wiąże ilość wody niezbędną do zachowania prawidłowego nawilżenia skóry.
Moja opinia :

To zdecydowanie jeden z moich ulubionych produktów. Balsam działa natychmiastowo. Już po kilku użyciach zauważyłam bardzo dużą poprawę w nawilżeniu mojej skóry. Balsam bardzo delikatnie natłuszcza ciało i dobrze nawilża. Dzięki temu balsamowi moja skóra jest jędrna, doskonale nawilżona, delikatna i mniej podatna na podrażnienia, które w okresie zimowym występowały. 
Balsam używam każdego dnia po kąpieli. Z efektów jestem bardzo zadowolona i z czystym sumieniem polecam wypróbowanie go. 

Dla mnie zdecydowanie minusem jest cena bo koszt takiego balsami to 115,00 zł. Dla mnie za dużo. Ale czego nie zrobimy aby poczuć się wyjątkowo. 


Jak najbardziej Polecam !! 
Moja opinia 10/10



1 komentarz:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger