twinkledeals #1

Znacie stronę TwinkleDeals ? Ja poznałam ją niedawno i zrobiłam tam moje pierwsze zakupy. :* Uważam je za udane i myślę że zamówię coś jeszcze kolejny raz. Zamówienie przyszło dość szybko w 2 przesyłkach.

* Pierwszą rzeczą jest piesek po naciśnięciu jego ząbków piesek zamyka buzię :) Trzeba naciskać zęby tak aby piesek nie zjadł naszej ręki. Ta zabawka jest bardzo fajna córka zachwycona i często bawię się z nią tym pieskiem Polecam.



* Świecący Muchomorek, zmienia kolory, taka mała lampeczka może to nic takiego ale córcia się cieszy. Muchomor jest bardzo uroczy



* Zabezpieczenie na szafkę Polecam przy małych dzieciach taki zamykania na szafki są genialne. Zuzia w końcu nie otwiera szuflady i nie przytnie paluszków 



* Portfel jestem z niego strasznie zadowolona. Ma bardzo dużo miejsca na karty drobne i grube. Moim zdaniem jest śliczny, i z pewnością to mój ulubieniec. Polecam jego zakup będziecie zadowoleni.



* Sukieneczka mikołajki spisała się u nas na piątkę jest ładna lecz materiał taki śliski, to jedyny minus. Sukieneczka idealna na Święta lub mikołajki. Polecam. Niestety sukieneczka nie jest już dostępna. 



* Syreni ogon ostatnio hit, więc i ja się skusiłam. Jest fajny, zamówiłam ten kocyk zmyślą o córci jednak ja go używam bo jest duży, jest ciepły i fajny jednak do mnie bardzo nie przemawia. Wolę normalne koce :)



* To moja ulubiona bluzka mam już takie dwie i jestem z nich bardzo zadowolona są ładne i tanie.
Po praniu wyglądają tak samo dobrze i materiał fajny. Polecam



Jak najbardziej Polecam zakupy na tej stronie <3
Jak wam podoba się moje zamówienie ?
Zostawcie komentarz :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger