dresslily - Zakupowo

Cześć dziś pokażę wam kilka fajnych rzeczy jakie kupiłam w sklepie Dresslily. Ogólnie jestem bardzo zadowolona ze swoich zakupów. I z wielką przyjemnością powrócę do tego sklepu. 

A tym czasem zapraszam was na promocje jakie znajdziecie pod tym linkiem. --> Dresslily Winter clothes 2017 Promotion Pamiętajcie że robiąc zakupy możecie użyć kodu DresslilyChen  który da wam rabat  10%-20% OFF

Pierwszą rzeczą jaką zamówiłam jest lampka nocna o kształcie konia dla mojej córki. Lampka jest rewelacyjna, jesteśmy z niej bardzo zachwycone. Takie lampki znajdziecie na stronie w wielu wzorach. Jak najbardziej Polecam. Prezentuje się perfekcyjnie. 


Portfel oraz sukienka. Portfel jest fajny jednak ja nie nazwałabym tego portfelem, jest to portfel wyłącznie na karty kredytowe nie ma miejsca na pieniążki. Sukienka jest ładna tanie ale zdecydowanie tylko na lato lub na plażę. Jest cienka ale ładna.



Kurteczki dla mnie oraz dla męża. Moja zimowa czarna co widać na zdjęciu, a męża jest cienka raczej taka przeciwdeszczowa. Obydwie kurtki są ładne, i polecam. Doszyły szybko i gatunkowo bardzo dobre. Niestety swój rozmiar kurtki wzięłam ciut za duży ale to nic, ciepły i gruby sweter założę i wygląda całkiem dobrze. 



Dekoracje świąteczne w postaci mikołaja oraz pingwinek do kąpieli który wydaje dźwięk po naciśnięciu na niego. 
Mikołajki są bardzo urocze i córka zabrała je na swoją malutką choinkę, Pingwinek fajny młodsza córka go bardzo polubiła



A wam jak spodobało się moje zamówienie ??
Jak najbardziej polecam ten sklep.
Dajcie znać w komentarzach co wam się spodobało. 



1 komentarz:

  1. Najbardziej spodobała mi się ta lampka,konik jest ekstra :) Na pewno zajrzę sobie na tą stronę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger