Zakupowy szał Rosegal

Znacie sklep Rosegal ? Ostatnio zrobiłam tam małe zakupy ale to zobaczcie sami poniżej zdjęcia z opisem <3 Dajcie znać czy wam się coś spodobało. I czy sami tam coś już upolowaliście :)

Zapraszam was również na trwające promocje walentynkowe --- > Rosegal Valentine's Day 2017 sales
Pamiętajcie też że możecie wykorzystań kupon rabatowy przy zamawianiu. Wystarczy w miejsce kodu wpisać  RosegalChen a zawartość koszyka zmniejszy się o 10%-20% OFF 

* Pierwsza rzecz jaka wpadła mi w oko to te buty stwierdziłam że muszę ich mieć noi mam :) zamówiłam rozmiar 39 taki jak noszę i jestem bardzo z nich zadowolona. Buty dostępne są w 2 kolorach brązowy taki jak na zdj oraz czarny. Obcas jest inny niż normalne ale powiem wam że mi się podoba. A wam ?


Kolejna rzecz to zabawka dla mojej córki <3 Zestaw bębenków  do samodzielnego złożenia jest rewelacyjny córka jest zachwycona. Gra na nim i nawet jej to wychodzi. Polecam taki zestaw dostępny jest w dwóch kolorach dla chłopca i dla dziewczynki.



Maska moja Amelka bardzo lubi się przebierać za księżniczki i inne tego typu zabawy maska będzie służyła właśnie do zabawy. Jest śliczna, co widać na zdjęciu. Polecam maska dostępna w kilku kolorach. 



Samochód policyjny sterowany :) Jest super. Samochód kupiłam z myślą o moim chrześniaku i to dla niego będzie to autko. Każdy chłopczyk chce takie autko. Polecam



Torebka z niej jestem najmniej zadowolona. Torebka jest mała i do niczego mi taka nie potrzebna myślałam że będzie duża :( Zawiodłam się. 



 Samolocik to jedna z lepszych zabawek jakie udało mi się znaleźć na tej stronie. Jest fajny i ładnie zapakowany jednak nie otwierałam go bo to również prezent dla chrześniaka. Polecam smolot dostępny jest w 3 kolorach.


Jak najbardziej polecam ten sklep ! 
<3 Zamówienia dochodzą szybko i bez problemów.



4 komentarze:

  1. Widzę,że całkiem fajne zamówienie.No szkoda tej torebki bo ja lubię też duże,pakowne.Buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byliśmy jakiś czas temu na większych zakupach i żona kupiła sobie dwie torebki. O dziwo bardzo szybko zdecydowała się na konkretne modele, ponieważ ze wskazówek ze strony https://emink.pl/ wiedziała już, co wybierać. Myślę, że dla każdej kobiety taka strona może być jak najbardziej pomocna. Z tego, co sam zerknąłem, to propozycji jest tam naprawdę sporo. Warto zerknąć, bo kobiety w końcu interesują się takimi tematami.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też w ostatnim czasie był szał zakupowy, ale w kwestii towaru do mojego sklepu. Prowadzę sklep z ubraniami i dodatkami dla kobiet. Trzeba było zaopatrzyć się w interesujące produkty na nowy sezon. Bardzo spodobała mi się współpraca z https://versoli.pl/pl/24-paski , ponieważ jako nieliczni mieli w swojej ofercie paski bardzo dobrej jakości. Nie wiem, czy miejsce jest Wam znane, ale polecam zajrzeć, jeśli prowadzicie swój biznes. Planuję jeszcze kupić u nich portfele.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger