Rosegal - Moje zakupy

Cześć ;* Ostatnio zrobiłam zakupy na Rosegal <3 coś dla mnie i coś dla córci <3 Zakupy uważam za udane i chce wam się pochwalić co udało mi się upolować. Zapraszam was do zakupów na tej stronie. Na pewno będziecie zadowoleni a tu link do promocji ----> KLIK

A to moje zakupy :) Napiszcie w komentarzu co wam się spodobało :) Bardzo proszę o klik w linki :)

Plecaczek dla córki + bardzo ładna torebka. Komplecik jest genialny i akurat dojechał na Mikołaja. Amelka jest zachwycona tym zestawem a najbardziej to plecakiem z misiem. <3 Jak najbardziej polecam. Jestem pewna że zamówię jeszcze jeden podobny zestaw. :)

Zestaw pilniczków, uwielbiam robić hybrydy i taki zestaw jak dla mnie jest idealny 6 bardzo profesjonalnych pilniczków. Już niedługo biorę się do pracy z moimi paznokciami, więc ten zestaw jak najbardziej mi się przyda. ;) Polecam zestaw jest genialny 



Ochrona przed dzieckiem, hi hi <3 Zabezpieczenie na półkę aby moja mała Zuzia nie przycięła paluszków. Niestety kilka razy nam się to zdarzyło. Zabezpieczenie działa nie odkleja się a wygląda przy tym ładnie, a co najważniejsze Zuzia już nie przytnie palca w szafce. Polecam ja już zamówiłam kilka sztuk aby zabezpieczyć wszystkie szafki. 



Bluzeczka jest identyczna jak na zdjęciu. Wzięłam rozmiar L jest lekko duża ale prezentuje się ślicznie. Jestem zadowolona z zakupu.  Polecam

A wam jak podoba się moje zamówienie ?

1 komentarz:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger