Moja Wishlista - Rosegal

Kochani robiąc zakupy na Rosegal natknęłam się na kilka bardzo fajnych ciuszków i nie tylko dziś chce wam pokazać kilka z nich. 

Ale zanim to zrobię kliknijcie w link ---- > TU Rosegal Valentine's Day 2018 Sales Znajdziecie tam wiele wspaniałych rzeczy na zbliżające się walentynki <3 Pamiętajcie że możecie użyć kuponu rabatowego RosegalChen który obniży wartość zamówieni o  10%-20% OFF.

Bardzo spodobał mi się ten płaszczyk idealnie nadawałby się na wiosnę jak i na jesień. I dodatkowo cena jest bardzo atrakcyjna. Płaszczyk jest dostępny w wielu kolorach i rozmiarach chyba się na niego skuszę . A wam podoba się 


I kolejny płaszczyk również bardzo ładny i elegancki.  Dostępny w 3 kolorach i wielu rozmiarach. Mnie podoba się bardzo jednak ciężko mi się zdecydować który wybrać.



Plecaczek. Coś dla mojej córki Amelki. Placek jest świetny i musimy go mieć. Córka uwielbia takie kolorki i na pewno byłaby z niego zachwycona. Plecak dostępny jest w 4 kolorach każdy z nim tak samo ładny.

Jak najbardziej Polecam wam sklep Rosegal.com Znajdziecie tam wiele pięknych i niedrogich rzeczy. Robicie już tam zakupy ? Dajcie znać w komentarzach. 




1 komentarz:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger