Wydawnictwo Martel

Witajcie ! <3 Dziś chce wam napisać kilka słów o bajkach logopedycznych dla dzieci wiek od 5 do 8 lat, moja córka ma lat 6 i bardzo lubi tę książkę. Poprawna wymowa jest ważna dla mnie bardzo tak jak i dla każdego rodzica, każdy rodzic pragnie aby jego dziecko mówiło poprawnie, aby nikt się z niego nie naśmiewał.
Zajrzyjcie na stronę Wydawnictwo Martel tam ją znajdziecie.


Wydawnictwo Martel to tam znajdziecie ta wspaniałą książkę, która uczy a jednocześnie bawi. Dzięki temu że czytamy dziecku taką książkę nasza pociecha uczy się poprawnej wymowy wyrazów i całych zdań. Utrwala wyodrębnione głoski w łatwych i trudniejszych słowach, a dzięki temu dziecko może je poprawnie wypowiadać. Każda z bajek pomoże w ćwiczeniu sylab, wyrazów i zdań związanych z innym problemem fonetycznym, wspólnie z jej bohaterami przeżywa też ciekawą lub śmieszną przygodę, a przy okazji może się czegoś nauczyć. Poznaje tajemnice żywego języka, czytając głośno bajki i ćwicząc wymowę!

Z czystym sumieniem polecam tą książkę każdemu rodzicowi. ! <3

Aktualnie książka znajduję na promocji klik tu



Jak najbardziej polecam książki tego wydawnictwa.
Moja ocena 10/10



2 komentarze:

  1. Bardzo fajny post. Ja osobiście nie mam dzieci, ale znam ludzi, którzy mają problemy z poprawną wymową u swoich dzieci i myślę, że ta książka im pomoże ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka książka jest bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger