Banggood - Zakupy #1

Znacie stronę Banggood ??
Ostatnio miałam przyjemność zrobić tam zakupy. I przyznam szczerze że zakupy uważam za udane przesyłka doszła bardzo szybko a zamówienie składało się bardzo sprawnie i łatwo. 
 A oto moja pierwsza zabawka jaką zamówiłam na tej stronie. To samochodzik świecący. Jest niesamowity świeci na piękne kolory jeździ a dodatkowo gra przy nim bardzo fajna muzyka. Samochodzik bardo spodobał się moim córeczkom. 


Kolejna rzecz też dla moich córek ale tym razem, coś bardziej dla nich. Kolorowe piłeczki do baseniku. Piłeczki są świetne i mała Zuzia uwielbia się nimi bawić. Piłek jest dużo i są bardzo mięciutkie jednak jedyny minus to to że są zbyt małe. Jednak to polecam :) zabawy i śmiechu dużo.

Telefon również dla mojej młodszej córki. powiesiłam jej go przy łóżeczku telefon ma wbudowaną mała grzechotkę oraz ten niebieski przycisk piszczy.  Za to tak gdzie widoczne są cyfry koło przekręca się i wydaje przyjemny dźwięk.

I ostatnia rzecz jaką wzięłam to coś dla siebie pilnik do paznokci , blok polerski. Który ma 4 typy pilników. Do robienia hybryd bardzo pomocny i fajny. Polecam i dodatkowo jest bardzo tani. 



A wam jak podoba się moje zmówienie ?
Macie już coś z tych rzeczy ? Dajcie znać w komentarzach 


3 komentarze:

  1. Świetne rzeczy dla dzieci, poklikałam :)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!

    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zamówienie,dzieciaki na pewno się ucieszą z tych zabawek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zamówienie, dzieciaczki zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger