SAMMYdress #1 Wish list

Cześć kochani dziś chce wam pokazać nowy dla mnie sklep. SAMYYdress.com Znajdziemy tam wiele tanich i ładnych produktów jednak ja jako Matka dwóch wspaniałych córeczek nie mogłam się oprzeć i zamówię coś dla nich :) 

Zajrzyjcie TU KLIK 2018 About Sammydress New Year Special Promotion Znajdziecie fajne promocje i pamiętajcie że możecie użyć kuponu rabatowego  SammydressChen który da rabat 10%-20% OFF

Bardzo spodobał mi się ten sweterek jest piękny i wielu rozmiarach ja dla swojej 9 miesięcznej córci zamówiłam rozmiar 90 oby był dobry :) Podoba mi się bardzo a wam ?



Kolejna rzecz również dla dziecka, sukieneczka na wiele zbliżających się okazji wesela itp. Sukienka idealna na lato. Jest czarująca strasznie mi się spodobała i dostępna w kilku rozmiarach.

Spodenki leginsy :) Każda dziewczynka ich nosi są wygodne do wszystkiego pasują i są ładne. Mi bardzo spodobały się te i chyba je zakupie dla starszej córki.



Jak najbardziej polecam SAMMYdress jest tam wiele rzeczy które wam się zapewne spodobają. 




3 komentarze:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger