Ara Szczecin - Pielęgnacja nagrobków



Jakiś czas temu otrzymałam 3 znakomite produkty od ARA Szczecin do mycia i pielęgnacji nagrobków. Te produkty znajdziecie na Stonie TU. O produktach Ara szczecin pisałam wam już nie raz. Jestem z nich bardzo zadowolona są niezawodne i znakomite. Tym razem również się nie zawiodłam, nagrobki są pięknie umyte. Wystarczy niewielka ilość preparatów aby wszystko było dokładnie wyczyszczone. Płyny są bardzo wydajne i wystarczą na długi czas. Ja jestem bardzo zadowolona z efektów. Co dla mnie jest dużym plusem ? To że płyny nie pozostawiają po sobie smug, są idealne.

Czy wy już wyczyściliście nagrobki ? Jeśli nie polecam wam wypróbowanie tych produktów ponieważ są znakomite. 


AKTYWNA PIANA DO MYCIA NAGROBKÓW HADES 450 G
Polecany do granitu. Efekt czystości pozostaje na dłużej.
Nowoczesny środek z NANOCZĄSTECZKAMI przeznaczony do mycia nagrobków z granitu, marmuru i innych materiałów.
Skutecznie myje i nie pozostawia smug. Dzięki NANOCZĄSTECZKOM, które tworzą barierę dla brudu, efekt czystości pozostaje na dłużej.
Dodatkowo wypełnia mikroubytki, nadając płycie estetyczny wygląd i dłuższą trwałość. 

PŁYN DO MYCIA NAGROBKÓW HADES 500 G
Doskonały zmywacz brudu z nagrobków, skutecznie usuwa ptasie odchody.
Stosowany w rozcieńczeniu z wodą lub w koncentracie. 

EMULSJA DO PIELĘGNACJI NAGROBKÓW HADES 500 G
Emulsja do pielęgnacji nagrobków z lastriko i marmuru. Zapewnia ochronę przed czynnikami atmosferycznymi i powstrzymuje powstawanie zielonych nalotów.
Zawiera polimery i żywice akrylowe oraz woski. Zapewnia ochronę i lustrzany połysk bez polerowania.
Emulsję można stosować również do innych ceramicznych elementów małej architektury na zewnątrz pomieszczeń. 

Jak najbardziej polecam !
Moja ocena 10/10

2 komentarze:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger