NATURALNA MASKA DO WŁOSÓW NA OLEJU ARGANOWYM


Uwielbiam maski do włosów. Wy również tak macie ?
Używam ich często ponieważ moje włosy dzięki nim odzyskują blask i naturalność.
A dziś kilka słów na temat BEAUTE MARRAKECH - NATURALNA MASKA DO WŁOSÓW NA OLEJU ARGANOWYM. Znacie tą maskę ? Używacie ?

Starannie dobrane składniki aktywne maski: olej arganowy, ze słodkich migdałów, rycynowy, masło shea, a także pantenol, proteiny jedwabiu i roślinna gliceryna, sprawiają, że włosy stają się piękne i zdrowe. Odbudowuje strukturę, intensywnie nawilża i wzmacnia. Naturalne oleje zapobiegają nadmiernej utracie wody i wysuszeniem, a także odżywiają je na całej długości. Sprawia, że włosy są wygładzone, łatwo się rozczesują i dobrze układają, stają się miękkie i błyszczące.

Maska posiada naturalny różany zapach. Odpowiednia do każdego rodzaju włosów.

Sposób użycia: Nałożyć na umyte i spłukane włosy, masować delikatnie dla lepszego wchłaniania się. Pozostawić na 5 - 10 minut, a następnie obficie spłukać letnią wodą.

Nie zawiera silikonów, parabenów, sztucznych substancji zapachowych oraz barwników.

Skład: Aqua, Argania Spinosa Kernel Oil, Ceteareth-25, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Panthenol, Polyquaternium-7, Hydroxyethylcellulose, Butyrospermum parkii butter, Rosa damascena flower oil, Ricinus communis seed oil, Glycerin, Tetrasodium EDTA, Stearalkonium chloride, Hydrolyzed silk, Methylisothiazolinone


Moja opinia 
Maska przede wszystkim posiada piękne i wygodne opakowanie, a dodatkowo ten obłędy zapach, już po pierwszej aplikacji zauważyłam znakomitą poprawę włosy pięknie błyszczą i są miłe w dotyku. Maska nie obciąża włosów a dobrze ich nawilża. Włosy łatwo się rozczesują i układają.
Jedyny minus jaki znalazłam to wysoka cena, koszt maski to 43.50 zł jednak uważam że warto zapłacić więcej za taki efekt jaki daje ta maska. 
Z efektów jestem niesamowicie zadowolona. Maska to zdecydowanie mój produkt Must Have ! <3 Na stronie znajdziecie wiele znakomitych produktów w doskonałych cenach.

Jest to najlepsza maska jaką używałam. 


Jak najbardziej Polecam !!
Maska jest znakomita, nie ma lepszej. 

Moja ocena 10/10

11 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaciekawiłaś, uwielbiam maski do włosów , każde )

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie musze wypróbować bo ostatnio szukam fajnej maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już recenzję tej maski na innej stronie i już wtedy bardzo mnie zaciekawiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. do moich włosów mogłaby się nadać

    OdpowiedzUsuń
  5. statnio uzywam coraz czesciej masek na wlosy. z tej firmy jeszcze nie testowalam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tej maski, choć jeszcze nic te firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją i mam podobne zdanie co do niej. Jest świetna- włosy sa pięknie błyszczące i miękkie po jej użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. ta marka to dla mnie pozytywne odkrycie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo :3 Niby marki nie znamy, ale produkt wydaje się świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejek arganowy jest świetny na włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki z Arganem:) wiem że u mnie sprawdziła by się w 100%

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger