WISH LISTA #1 TwinkleDeals


Witajcie kochani dziś przychodzę do was z moją Wish Listą ze sklepu TwinkleDeals znacie już ten sklep ? Ja na niego trafiłam po raz pierwszy i wiecie co ceny są znakomite. Dużo promocji musicie koniecznie zajrzeć na ten sklep. Znajdziecie tam wiele rzeczy do domu jak i ciuchy i kosmetyki.
Portfel od razu wpadł mi w oko <3 jest śliczny jak nie dla mnie to będzie jako prezent pod choinkę dla moich domowników. Portfel zawsze jest potrzebny. A ja uwielbiam ich zmieniać. Czy wy również tak macie ?
 Kolejna rzeczy to piękna kurteczka <3 w znakomitym kolorze, idealna dla mnie uwielbiam takie kroje i takie właśnie delikatne kurteczki. Pasuje do każdego ubrania spodnie biała bluzka i już mamy idealną stylizacje, na każdą porę i okazję, np do pracy szkoły, do kościoła itp.
Ostatnia rzecz to koszula, bluzka w kratę w ostatnim sezonie jest krata bardzo modna, a ta koszula zdecydowanie przypadła mi do gustu. Lekka i nie droga a takich ciuchów ostatnio szukałam. 
Wam również się podoba ? Dajcie znać w komentarzach.

Dajcie znać co wam najbardziej się spodobało :)

Bardzo proszę o klik w linki.


1 komentarz:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger