Zaful #1 Cardigan & Sweater

Cześć dziś chce Wam pokazać jakie cudowne rzeczy znalazłam na stronie Zaful. Uwielbiam zakupy przez internet i dużo ich kupuję na Zaful moim zdaniemto jeden z lepszych stron z ciuchami. Zobaczcie sami co tam znalazłam. 
Bardzo proszę o Klik w ten link --- > Zaful Sweaters Autumn 2017 Promotion

Robisz zakupy na Zaful ??
Użyj kuponu ZafulChen  A otrzymasz rabat 10%-20% OFF


Same perełki idealne na chłodne dni <3
 Cardigany widoczne na zdjęciach są fenomenalne, uwielbiam tego typu sweterki. Ciepłe a zarazem są idealny dopełnieniem całej stylizacji. 
Czy wy też lubicie takie Cardigany ?



 Kolejna rzecz to znakomity sweterek wiązany z tyłu. Jest genialny strasznie mi się spodobał. Jest bardzo elegancki. 


Jak najbardziej Polecam zakupy na Zaful.
Robicie zakupy w tym sklepie ?
Dajcie znać w komentarzach. 

Bardzo proszę o klik w linki.
1. Klik
2. Klik
3. Klik
4. Klik

9 komentarzy:

  1. uwielbiam swetry i kardigany, ten pierwszy wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ostatni niedawno otrzymałam, tylko nie mechaty. Wybrałam gładki, z jakiegoś powodu boję się mechatych, bo przytyłam i jak mnie jeszcze poszerzy to będę wyglądać jak mała mechata kulka;D

    OdpowiedzUsuń
  3. dwa pierwsze sweterki cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze dwa bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kardigany uwielbiam :) Wybrałaś bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah... sweterek jest mega, a cardigan same posiadamy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger