Rosegal - Zakupy zawsze udane !

Witam, robicie zakupy przez internet ?? Ja tak i uwielbiam to robić, czasem zdarza się nie trafić z rozmiarem lub z daną rzeczą jednak mi rzadko się to zdarza, mam szczęście chyba hi hi.
Dziś zrobiłam zakupy na Rosegal. Zobaczcie sami co znalazłam na Halloween. 
Zapraszam kliknijcie w ten link --> Rosegal Fall Clothes 2017 Promotion Znajdziecie tam wiele wspaniałych rzeczy. 

Pamiętajcie również że robiąc zakupy możecie użyć kuponu RosegalChen a otrzymacie 10%-20% OFF róbcie kochani zakupy bo warto.

Piersza rzecz to wspaniała sukienka, bardzo mi się spdobała, Halloween u nas nie obchodzimy ale z córkami bawimy się często w przebieranki, a moja starsza córka co roku w przedszkolu ma Bal przebierańców więc stwierdziłam że muszę jeszcze poszukać coś dla niej.

Noi znalazłam córka jak zobaczyła ten stój była zachwycona, zdecydowanie muszę go jej zamówić. 
Wydaje się bardzo ładny, napewno będzie się wyróżniał wśród innych strojów karnawałowych.


Strasznie spodobała mi się ta bluza wydaje się bardzo ciepła a w dodatku jest ładna nie tylko na Halloween. 


Jak wam podobają się moje propozycje ?
Kupiłybyście te wspaniałe ubrania ?
Dajcie znać w komentarzach. 

Bardzo proszę o klik w linki
1.klik
2.klik
3.klik
4.klik

12 komentarzy:

  1. raz tam zamawiałam i chyba znowu powrócę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, tam jest mnóstwo strojów i to takie nie byle jakie! Jakbym miała imprezę tematyczną na Halloween to sama bym sobie coś zamówiła;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluza no i te sukienki świetnie to się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój klimat, aczkolwiek gdyby nie nadruk, to ostatnia bluza fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha tą pierwszą sukienkę założyłabym nawet na normalną imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne propozycje :) poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne propozycje:) można nawet zestaw zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają te wszystkie rzeczy i jestem zdania, że ogólnie zakupy robione w szczególności przez internet są fajne. Ja jestem zdania, że po przeczytaniu https://www.sendit.pl/blog/najbezpieczniejsze-metody-wysylania-paczek-za-granice wiem dużo więcej na temat wysyłania paczek za granicę. Jak najbardziej ma to nawiązanie do sklepów internetowych.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger