Haul zakupowy ! Zaful

Cześć kochani dziś chce wam zaprezentować co ostatnio zakupiłam na Zaful,
znalazłam tam wiele ciekawych propozycji. I z wielką przyjemnością zrobię tam zakupy jeszcze nie raz.

Pierwszą rzecz jaką znalazłam to cieplutki komplecik czapka + komin 
Myślałam że będzie dobry na moją 6 latkę ale to zdecydowanie komplecik dla osoby dorosłej. 
Czapka jest niesamowicie ciepła i śliczna <3 gdybym wzięła inny kolor na pewno sama bym go nosiła.


Kolejna rzecz dla mnie to komin przepiękny czarny stylowy. 
Strasznie mi się podoba wykonany jest znakomicie. 

Znajdziecie go tu --> klik


Łańcuszek jest fenomenalny, uwielbiam go jest piękny ! Strasznie mi się podoba. Delikatny  i ta perełka, jak najbardziej polecam.
Kolczyki są śliczne duże i bardzo ładnie się prezentują, co widać na zdjęciu niżej. 



Sweterek, znakomity tak długi na niego polowałam aż w końcu go mam. Jest piękny identyczny jak na zdjęciu zakłada się go inaczej niż zwykłe swetry, przypomina szal i ma tylko dwie dziurki na ręce. Bardzo mi się spodobał a wam ? Dajcie znać w komentarzach

Jak podoba wam się moje zamówienie ?
Dajcie znać w komentarzach.

Proszę o klik w linki
1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK

3 komentarze:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger