BEAUTE MARRAKECH - SZAMPON ARGANOWY Z KERATYNĄ INTENSYWNIE REGENERUJĄCY

Witajcie, dawno mnie tu nie było ale przychodzę do was z bardzo świeżutkim postem. Jakiś czas temu od Maroko Sklep - naturalne kosmetyki marokańskie, otrzymałam pięknie zapakowaną paczuszkę a znalazłam w niej między innymi ten oto szampon niżej przeczytacie moją opinie. 


Szampon zawiera idealną kompozycję oleju arganowego i keratyny, dzięki której jest odpowiedni
dla każdego rodzaju włosów, zwłaszcza suchych, łamliwych i zniszczonych.
Zawarte w oleju arganowym nienasycone kwasy tłuszczowe 
oraz witamina E długotrwale odżywiają oraz nawilżają włosy 
i skórę głowy, przywracając im naturalną równowagę. 
Keratyna jest naturalnym składnikiem włosów, który odbudowuje 
ich strukturę oraz sprawia, że są mocniejsze i bardziej sprężyste. 
Szampon regeneruje włosy, zapobiega ich nadmiernemu przesuszaniu
i zapewnia ochronę przez cały dzień. 
Nadaje im połysk i miękkość.
Nie zawiera SLES, SLS i parabenów.

Sposób użycia: Nanieść szampon na mokre włosy i masować 
do powstania piany. Następnie obficie spłukać wodą. 
W razie potrzeby czynność powtórzyć.


Skład :
Agua, Sodium Cocoyl Glutamate, Glycerin, Hydrolyzed Keratin, Cocamide DEA, Cocamidopropyl 
Betaine, PEG-40, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, PEG-7, Hydrolyuzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soi Protein, Perfume, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 
Benzyl Alcohol, Pottasium Sorbate.


 Ten szampon znajdziecie TU KLIK


Moja opinia :

Szampon stosuję każdego dnia, niestety już mi go mało zostało a zakochałam się w nim ten jego przepiękny zapach który zostaje na moich włosach na długi czas, i działanie z jakiego jestem niesamowicie zadowolona. Ogóle o tym szamponie mogłabym dużo mówić i to same pozytywne rzeczy. Ale najważniejsze jest chyba to że jestem zadowolona z efektów jakie daje szampon, włosy odżyły są pięknie odżywione, zdrowe, nie łamią się już tak. A największy plus że moje włosy są mocniejsze nie wypadają już w takich dużych ilościach. 
 Włosy po stosowaniu tego szamponu są miękkie, delikatne i mają niesamowity połysk, widać że odżyły.
Uwielbiam wszystkie kosmetyki które mają w sobie olejek arganowy, jednak ten szampon to zdecydowanie mój Must Have !


Szampon i sklep jak najbardziej Polecam !!
Nie zawiodłam się na nim i z czystym sumieniem zachęcam do wypróbowania. 

Moja ocena 10/10


13 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tego produktu ale na pewno wypróbuję !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się super, nie znam tego szamponu. Ciekawe czy pasowałby mojej skórze głowy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inną wersję i chwalę. Bardzo dokładnie oczyszcza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym szamponie a wydaję się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam już o tym szamponie i zbiera bardzo dobre opinie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, ale wypada bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jeszcze testować tego szamponu, ale wiem że by mi podpasował. w składzie jest mój ulubiony składnik argan😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie, niestety, szampony z olejkami odpadają :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo kochamy szampony z olejami! <3 Są zaraz w kolejce po tych naturalnych ze skrzypu! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam odżywkę - polecam, świetna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam! Dzięki niemu moje włosy odzyly, każdy je chwali. lśniące, nie wypadają! Mam jeszcze ten z czarnuszką oczyszczający jest lejacy, ale bardzo dobrze oczyszaoc skotr głowy i wlosy . Zazwyczaj myje czarnuszką, potem tymtz keratyną a na koniec laminuje, suszę zabezpieczeń też serum z zielona herbata ze sklepu Maroko .polecam 🔥

    OdpowiedzUsuń
  12. proszę spróbować również tego szamponu z czarnuszki jest boski! w ogóle widze ta ta firma jest swietna muszę się im przyjrzeć bliżej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger