Szampon do włosów zniszczonych - Trawiaste


Szampon do włosów tak ciężko dobrać odpowiedni do swoich włosów.  Ja długo szukałam odpowiedniego a jak już miałam nadzieje że to ten po dłuższym stosowaniu brak efektów. I moje zadowolenie szamponem znikało. 

Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od Trawiaste

Jest to szampon dla osób borykających się z :
* rozdwajaniem końcówek, 
* brakiem połysku, 
* przedwczesnym siwieniem, 
* osłabionymi cebulkami, 
* wolno rosnącymi włosami,
* skłonność do przetłuszczania się włosów

Więc to szampon idealny dla mnie. Ponieważ mam rozdwojone końcówki, włosy są zniszczone matowe i bardzo powoli rosną. Szampon stosuję już jakiś czas i przyznam szczerze że włosy całkiem inaczej wyglądają, są dużo zdrowsze i pięknie błyszczą.  
Szampon w ogóle nie obciąża włosów, jak dla mnie jest rewelacyjny. Szampon zdecydowanie poprawił jakość moich włosów.  Efekty są rewelacyjne, jestem w trakcie testowania, ciekawa jestem jak moje włosy odżyją po całym opakowaniu.

Szampon jest zamknięty w przepięknym opakowaniu i jak otworzyłam przesyłkę nie spodziewałam się że to jest szampon. Wygląda fenomenalnie. Od razu przyciąga do zakupu. 

Szampon 350 ml Cena 50,00 zł
Więcej o szamponie znajdziecie TU

Stosowanie :
Stosować na mokre włosy, porcję wielkości orzecha włoskiego nałożyć na włosy używać jak zwykłego szamponu. Wsmarować we włosy pozostawić na kilka minut i spłukać wodą. Ja dla uzyskania lepszego efektu powtarzam tę czynność 2 razy.



Jak najbardziej Polecam wypróbowanie tego szamponu.

Moja ocena 10/10


12 komentarzy:

  1. ja się zmagam z wypadaniem włosów, wiec moze ten szampon by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy najbardziej lubią szampon dla dzieci i już bardzo długi czas używam właśnie takich przeznaczonych dla najmłodszych, żeby były bez SLSów. Chociaż i tak trzeba sprawdzać skład, bo i tak potrafią się tam znaleźć kiepskie składniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde :) Dobrze, że nie mamy problemów z wypadaniem włosów. Naszej mamie by się przydał :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądem mnie nie przekonuje... wygląda jak błoto w butelce hehe :D ale może warto sprawdzić działanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. przedwczesne siwienie no proszę nie wiedziałam, ze jest na to sposób

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena dość wysoka, ale jeśli działa to warto xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna forma zapakowania, juz mi się podoba, a jeśli działa to super, jestem w stanie tyle za niego dać.

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś na moje zniszczone włosy. Cena troszkę wysoka, ale jeżeli warto, to czemu nie? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tą marką, ale kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem czy i u mnie by zdziałał cuda😁 ale cena trochę wysoka

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie widziałam takiego szamponu, super!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger