Zaful - Haul zakupowy

Jakiś czas temu zrobiłam zakupy na Zaful. Zakupy uważam za bardzo udane, i z całości zamówienia jestem bardzo zadowolona. A teraz zobaczcie sami co kupiłam :

Pierwsza rzecz jaka wpadła mi w oko to małe gąbeczki do makijażu. 10 mini gąbeczek. Sprawują się idealnie. Są malutkie i mogę ich zabrać ze sobą wszędzie, jest ich dużo i mają różne kształty co widać na zdjęciach. 



Pędzelki to już moje drugie. Jestem w nich bardzo zakochana są mięciutkie idealne, a w dodatku pięknie wyglądają  ! <3
Nic nie wypada,są solidnie wykonane
Jak najbardziej mogę ich polecić



To urządzenie zaciekawiło mnie bardzo. Urządzenie do oczyszczania twarzy. Wzięłam 2 sztuki dla dzieci i szwagierki. Ja i szwagierka jesteśmy już po pierwszym użyciu tego urządzenia. Przed stosowaniem zrobiłyśmy sobie parówkę na twarz z wrzątku. Urządzenie działa na takiej samej zasadzie jak czarna maska, usuwa zaskórniki. Z działania tego urządzenia jesteśmy bardzo zadowolone. Wystarczy włożyć jedną baterie i oczyszczamy twarz.



Rybka- jest niesamowita mięciutka i idealna do nakładania podkładu. 
Miękki i bardzo ładny wygląd pędzelka zauroczył mnie. Bardzo dobrze nakłada się nią podkład. Dla mnie rewelacyjna


Ostatnia rzecz podoba mi się najbardziej a jest to paletka cieni, rozświetlacz + róż. 
Paletka jest niesamowita bardzo mi się podoba, kolory bardzo ładne i długo się utrzymują.
Cienie były pięknie zapakowane w folię bombelkową oraz pudełko. 



Jak najbardziej Polecam zakupy na Zaful <3
Bardzo proszę o klik w linki

1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK
6. KLIK


15 komentarzy:

  1. ostatnią paletkę mam i testuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam kiedyś na instagramie chyba takie urządzenie. Jestem tego bardzo ciekawa :)
    Zapraszam na prawdziwą, współczesną historię Romea i Julii, link do pierwszego wpisu https://polaczeniprzeznaczeniem.blogspot.com/2017/09/ola-zanim-wszystko-sie-zaczeo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam swój ulubiony zestaw pędzli, które pochodzą z Zaful, jestem w nich zakochana! I właśnie czekam na taką rybkę jak u Ciebie;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zakupy kochana! Paletkę miałyśmy zamiar kupić i po tej recenzji jeszcze bardziej ją chcemy! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. na urządzenie czekam :) pędzle są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie maluszki fajne, pędzle ekstra, sama nad nimi się zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pędzle wyglądaja znakomicie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobne pędzle, szkoda że tylko do zdjęć się nadają. Jajeczka jak na wielkanoc hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że zakupy udane :) Od dawna się gapię na te "rybie" pędzelki, robią wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Te gąbeczki są przesłodkie :* Normalnie się zakochałam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te stronie pędzle już od dłuższego czasu im się przyglądam. Włosie nie sypie się? Bo czytałam że w niektórych pedzlach strasznie wypada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha też mam wszystko co kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger