Zaful - Coś dla Niego

Ostatnio zrobiłam zakupy na Zaful i zamówiłam tam bluzę dla mojego Męża. 
Bluza jest fenomenalna, bardzo ładnie się prezentuje na mężu i jest ładnie wykonana. Zamówiłam rozmiar 3XL i jest luźna następnym razem będę widziała że muszę mniejszą. 

Ogólnie bardzo polecam tą bluzę. Nam podoba się bardzo i zdecydowanie zrobię tam jeszcze nie raz zakupy. 
A znajdziecie ją TU KLIK 


Bardzo proszę o klik w link --- > Zaful Sweaters Autumn 2017 Promotion

Robiąc zakupy na Zaful pamiętajcie o promocji użyj kuponu ZafulChen a otrzymasz rabat 10%-20% OFF.




Jak najbardziej Polecam zakupy na Zaful.
Bluza jest genialna <3 

A wam jak podoba się mój zakup ?? 
Dajcie znać w komentarzach.


13 komentarzy:

  1. Może sam kiedyś popatrzę za ubraniami dla siebie w tym sklepie, akurat coś się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ok, ja jeszcze nic złego sklepu nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluzka, szary zawsze się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bluza. Nie już jestem tam po swoich pierwszych zakupach😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jej nie widziałyśmy na ich stronie :) Musimy zamówić bratu!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger